سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اختصاص۱۵۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های فارس

تسهیلاتی با کارمزد ۱۲ درصد به طرح‌های اشتغال زا به مناطق روستایی کمتر توسعه یافته فارس اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر…

تسهیلاتی با کارمزد ۱۲ درصد به طرح‌های اشتغال زا به مناطق روستایی کمتر توسعه یافته فارس اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس، گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و روستا‌های بدون دهیاری و مناطق عشایری اختصاص داده است.

سید کمال پاک فطرت افزود: پارسال ۴۰۰ میلیارد ریال هم در قالب تفاهم نامه‌ای بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا به استان فارس اختصاص یافت که منجر به اجرای ۵۶ طرح و ایجاد ۶۲۶ فرصت شغلی شد.

وی گفت: افزون بر این، ۱۴ میلیارد ریال نیز از محل تفاهم نامه بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد برکت و بانک پارسیان، صرف اجرای پنج طرح و ایجاد ۴۶ فرصت شغلی شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس، گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان از جمله سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف اقتصاد مقامتی، رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها است و بر همین اساس با پیگیری‌های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و همکاری صندوق توسعه ملی و پست بانک، تسهیلاتی با بهره ۱۲ درصد به طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی کمتر توسعه یافته استان فارس پرداخت می‌شود.

پاک فطرت افزود: همچنین در قالب تفاهم نامه دیگری که از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی بسته شده است، تسهیلات سرمایه در گردش با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت یک ساله به طرح‌های مرتبط با صنایع تبدیلی و تکمیلی اختصاص یافت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین