علیرغم نگارش مستمر در طول دوره نمایندگیهای دهم و یازدهم، مبنیبر تاسیس ادارهکل حملونقل جادهای لارستان و دو بانده کردن راه جهرم- لار- بندرعباس که شریان حیاتی اتصال شمال و…
علیرغم نگارش مستمر در طول دوره نمایندگیهای دهم و یازدهم، مبنیبر تاسیس ادارهکل حملونقل جادهای لارستان و دو بانده کردن راه جهرم- لار- بندرعباس که شریان حیاتی اتصال شمال و جنوب کشور و کوتاهترین مسیر اتصال فارس به استان هرمزگان محسوب میشود و روزانه بیشاز ۲۰۰۰ ماشین سبک و سنگین در این جاده جولان می دهند و بهخاطر خطرات ممتد و کشتار و مجروح شدن متوالی مسافران و داغدار شدن خانوادهها به جاده مرگ شهرت یافته، متأسفانه با قول و قرارهای خیالی سرگرم شدهایم و از انجام عملیات جادهای خبری نیست.
درمورد تاسیس ادارهکل حمل و نقل جادهای، که حق روشن لارستان است و هر مقام و مسئولی مانعتراشی کند باید با دلایل متقن پاسخ داده شود و بداند تضییع حقوق مردم، سقوط به جهنم هوی به دنبال دارد.
نماینده مردم لارستان، خنج ،گراش و اوز، ائمه جمعه شهرستانها، فرمانداران شهرستانهای چهارگانه و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان بهجد از وزیر محترم راه بخواهند و این خواسته را تسریع نموده و عدالت را اجرا و یأس را به امید مبدل سازند.
چرا از مصوبات مسکوت مانده ی ادارات کل جهادکشاورزی و صنعت و معدن و تجارت جنوب فارس که نقش بسزایی برای خودکفایی کشاورزی و کمک به کشاورزان محروم و همچنین ایجاد صنایع و اشتغالزایی برای جوانان منطقه دارد . صحبتی به میان نمی آورید؟