شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

هندبالیستهای لارستان بر بام فارس ایستادند

مسابقات هندبال دانش آموزی هرسه مقطع تحصیلی پسران و دختران استان فارس این ایام در شیراز در حال برگزاری است و در اولین بازیها و در مقطع متوسطه اول پسران…

مسابقات هندبال دانش آموزی هرسه مقطع تحصیلی پسران و دختران استان فارس این ایام در شیراز در حال برگزاری است و در اولین بازیها و در مقطع متوسطه اول پسران تیم هندیال دانش آموزی لارستان توانست اقتدار سالیان گذشته شهرستان در این رشته را مجددا احیا کند و به مقام برتر استان فارس دست یابد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان تیم منتخب هندبال دانش آموزان متوسطه اول که زیر نظر مربیان مجرب خود از جمله علیرضا فولادی و امیر رهگذر جهت انجام مسابقات استانی هندبال به شیراز عازم شده اند طی سه روز مسابقه با تیمهایی از کازرون، فسا، نی ریز، جهرم، زرقان، ناحیه۳شیراز، فراشبند توانستند با اقتدار تمام حریفان خود را شکست داده و به فینال مسابقه راه یابند.

Ne33w-Image-220x294

در بازی فینال که مسابقه بین لارستان و تیم مدعی کازرون انجام شد تیم منتخب لارستان توانست با نتیجه۲۴ بر ۲۱ کازرون را مغلوب کند و به مقام قهرمانی استان فارس دست یابد. در بازی رده بندی نیز که بین تیمهای جهرم و فسا برگزار شد جهرم به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است این مسابقات در سالن ورزشی پوریای ولی شیراز در رشته های مختلف در حال برگزاری است و تیم هندبال ابتدایی پسران لارستان نیز تا کنون تمامی بازیهای خود را برده و  قهرمانی این تیم نیز امید می رود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 06 مارس 2016 ساعت 7:21ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین