شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بانوان هندبالیست لارستانی لیگ برتر را با بُرد آغاز کردند

تیم شهید چمران لارستان در یک بازی نزدیک ۲۲ بر ۲۰ برابر تیم رایزکو تهران به برتری دست پیدا کرد. به گزارش میلاد لارستان، فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان…

تیم شهید چمران لارستان در یک بازی نزدیک ۲۲ بر ۲۰ برابر تیم رایزکو تهران به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش میلاد لارستان، فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور با برگزاری سه بازی و برتری نمایندگان هندبال استان فارس برابر حریفان آغاز شد

لیگ برتر هندبال زنان ایران روز جمعه ششم شهریور ۱۴۰۳ با برگزاری سه مسابقه گشایش یافت و طی آن تیم های زاگرس جنوبی و چمران لرستان بر حریفان خود چیره شدند.

در بازی‌های برگزار شده در اصفهان تیم نامی نو اصفهان در آغاز تیمداری خود در هندبال زنان ۲۲ بر ۲۷ برابر زاگرس جنوبی کازرون تن به شکست داد.

در شهر لار تیم شهید چمران لارستان در یک بازی نزدیک ۲۲ بر ۲۰ برابر تیم رایزکو تهران به برتری دست پیدا کرد و پیروزی مهمی را در آغاز راه به دست آورد.

در دیگر بازی این هفته تیم‌های نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان با تساوی ۲۳ بر ۲۳ به کار خود پایان دادند و در اولین بازی امتیازات را تقسیم کردند.

همچنین دیدار تیم‌های غدیر ملایر و سنگ آهن بافق به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. لیگ برتر هندبال بانوان با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و هفته دوم این مسابقات روز ۱۳مهر به انجام خواهد رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 28 سپتامبر 2024 ساعت 11:28ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین