شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

معرفی رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان

با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس علی آقازاده به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد…

با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس علی آقازاده به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مراسم معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان،احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سید سعید سجادی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، روسای هیات های ورزشی لارستان و جمعی از مسئولین، در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

طی این مراسم؛ علی آقازاده به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان معرفی شد.

فرماندار ویژه لارستان در این مراسم با تاکید بر نقش ورزش در توسعه نشاط اجتماعی و همچنین توجه ویژه به قشر جوان گفت: انتظار می‌رود که رییس جدید ورزش شهرستان، برنامه‌های تحول گرا و عملیاتی برای توسعه بخش ورزش و حمایت از جوانان داشته باشد، زیرا که مردم لارستان بزرگ لایق بهترین‌ها هستند و باید خدمات خوبی به چنین مردمی بویژه ورزشکاران عزیز ارائه داد.

داریوش دهقان در ادامه سخنانش از محمدحسن طیبی رییس سابق اداره ورزش و جوانان لارستان که چندین سال خدمات ارزشمندی را به لارستان بزرگ ارائه داده و همچنین فاطمه ندیمی سرپرست سابق که در طول این ۵ ماه زحمات زیادی را متقبل شده است، تشکر و  قدردانی کرد و برای علی آقازاده رییس جدید اداره ورزش و جوانان لارستان آرزوی موفقیت کرد.

علی آقازاده با مدرک دکترای مدیریت راهبردی ورزش با سابقه ۲۷ سال خدمت، پیش از این در سمت های مختلف در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مشغول به خدمت بوده است و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان های جهرم، کوار، خفر و سروستان را در کارنامه خدمت خود دارد.

وی همچنین از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ نیز رییس اداره ورزش و جوانان لارستان را عهده دار بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 28 سپتامبر 2024 ساعت 4:03ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین