یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام تسلیت مشترک امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار لارستان درپی شهادت سیدحسن نصرالله

امام جمعه لارستان، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پیامی مشترک، شهادت دبیر کل شجاع حزب الله…

امام جمعه لارستان، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پیامی مشترک، شهادت دبیر کل شجاع حزب الله لبنان و مجاهد نستوه و شهید راه قدس سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در پیام حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی، علاءالدین بروجردی و داریوش دهقان آمده است:

 

بسم رب الشهدا والصدیقین

 

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

 

جناب سید حسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا ملحق شد.

سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی بود. او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از خاک لبنان و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد.

سید حسن نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه، چون شعله‌ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

شهید عالی مقام، سید حسن نصرالله، مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت، مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

بی شک مقام والای شهادت، اجری عظیم است که خداوند به پاس مجاهدت‌های بی‌بدیل به او عطا کرده است. شهادت سید حسن نصرالله، نه پایان راه، بلکه آغازگر مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است.

رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و حزب‌الله، دوباره از این خون تازه متولد خواهد شد.

اینجانبان شهادت دبیر کل شجاع حزب الله لبنان و مجاهد نستوه و شهید راه قدس سید حسن نصرالله را به محضر مقدس قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، مراجع عظام، مجاهدین، جبهه مقاومت، جهان اسلام، ملت سرافراز لبنان، ایران اسلامی، به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله و مردم شریف منطقه لارستان بزرگ تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت داریم.

 

سید مختار موسوی

امام جمعه لارستان

علاءالدین بروجردی

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

داریوش دهقان

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 29 سپتامبر 2024 ساعت 12:15ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین