سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رئیس هیأت فوتبال لارستان: مشکل سرمایشی مجتمع طوبی حل شود

رئیس هیأت فوتبال لارستان گفت: مشکل سرمایشی مجتمع طوبی حل شود. به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی‌زاده در حاشیه نشست خبری مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی با بیان اینکه در…

رئیس هیأت فوتبال لارستان گفت: مشکل سرمایشی مجتمع طوبی حل شود.

به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی‌زاده در حاشیه نشست خبری مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی با بیان اینکه در لارستان خیرین زیادی را داریم که بصورت پراکنده کارهای خوبی را رقم زده اند، اظهار داشت: این پیشنهاد می شود که بجای اینکه بیاییم مثلا ۱۰ سالن غیراستاندارد را بسازیم، بودجه را به سمت پروژه خیرساز طوبی بیاوریم تا این مجتمع بزرگ تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع طوبی بعنوان بزرگترین مجتمع کشور قلمداد می شود که متأسفانه با وجود این همه فعالیت تنها گذاشته شده اما زمانی که مسئولین میخواهند به مهمانان خود پروژه مطرحی را نشان دهند از این پروژه بهره می برند، افزود: در مجتمع طوبی مدیریت بسیار خوبی را شاهد هستیم که باید در بحث نگهداری آن همکاری های لازم صورت پذیرد.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با اذعان به اینکه در مجتمع طوبی تعداد زیادی نیرو مشغول به کار هستند اما درآمدها با هزینه های آن هم‌خوانی ندارد، تصریح کرد: باید اصحاب رسانه نیز به صورت منظم مشکلات این مجتمع را منعکس کنند تا بر طرف شود.

این کارشناس مسائل ورزشی با تأکید بر اینکه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای مجموعه خیرین لارستان شاید هزینه زیادی نباشد اما بحث این است که دولت به تعهد خود عمل کند، خاطر نشان کرد: اگر موضوع سرمایش مجتمع طوبی حل شود می توان در طول سال مسابقات مختلف ورزشی را در سالن برگزار کرد که نتیجه آن معرفی ورزشکاران لارستان به جامعه ورزش کشور خواهد بود.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه اردیبهشت ماه امسال بخاطر همین بحث سرمایش مسابقات کشتی بین‌المللی تختی در لار لغو شد، عنوان کرد: بنده به عنوان خادم فوتسال لار به دنبال داشتن تیم فوتسال در لیگ برتر یا دسته یک هستیم اما یکی از زیرساخت‌های برگزاری مسابقات داشتن سالن مناسب است.

طارمی‌زاده با بیان اینکه در بحث ورزشی اگر مشکل سرمایشی مجتمع طوبی حل شود، اتفاقات بسیار خوبی را می توان رقم زد، ادامه داد: باید بدنبال این باشیم که لارستان در کشور و دنیا مطرح شود مثلا در بازی فوتسال ایران و روسیه که در لار برگزار شد لار در سطح جهان مطرح شد.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با اشاره به اینکه اگر ورزش پیشرفت کند امکانات خوبی نیز در لارستان مستقر خواهد شد، اضافه کرد: در بحث ایجاد یک خوابگاه مجهز برای ورزش لار پیگیر هستیم که امیدواریم به زودی این اتفاق رقم بخورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 01 اکتبر 2024 ساعت 7:03ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین