چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

با حضور بروجردی؛ مراسم هفتادمین سالگرد انجمن‌های دوستی چین با کشورهای جهان برگزار شد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین در مراسم هفتادمین سالگرد انجمن‌های دوستی چین با کشورهای جهان حضور یافت. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت، مراسم بزرگداشت هفتادمین…

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین در مراسم هفتادمین سالگرد انجمن‌های دوستی چین با کشورهای جهان حضور یافت. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت، مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد انجمن‌های دوستی چین با کشورهای جهان امروز(جمعه، ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳) با حضور شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و گروه‌های دوستی کشورهای جهان و با حضور علاءالدین بروجردی، رییس گروه دوستی ایران و چین، در کنگره خلق چین برگزار شد.

بروجردی که پس از ۳۷ سال دوباره در کنگره خلق چین حضور یافته است، پیش‌تر در دوران سفیری ایران در چین (۱۳۶۵-۱۳۶۸) در این کنگره شرکت کرده بود و اکنون به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و چین در این رویداد مهم شرکت می‌کند.

در این مراسم، معاون رئیس‌جمهور و وزیر خارجه چین نیز حضور داشتند. مراسم با سخنرانی شی جین پینگ آغاز شد که با ابراز خوشحالی از حضور مهمانان، تأکید کرد: ما امروز به آرامش در جامعه جهانی نیاز داریم و آینده جامعه جهانی مشترک است. صلح و آرامش، یک ضرورت مشترک برای تمام ملل است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و چین به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه چین معرفی و جملات دوستانه‌ای را بیان کرد. همچنین، رئیس‌جمهور سابق نیجریه نیز در این مراسم از سوی حاضران تقدیر و تشکر شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “با حضور بروجردی؛ مراسم هفتادمین سالگرد انجمن‌های دوستی چین با کشورهای جهان برگزار شد”

  1. ناشناس گفت:

    خدا كند جناب بروجردي از گرفتاريهاي مردم و كارهاي عمراني منطقه غافل نشوند و بايد توجه كنند كه دوره ٤ ساله سريعا ميگذرد.باتشكر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین