چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

نقشه راه رژیم صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران

بنی گانتز، وزیر دفاع پیشین اسرائیل، طی چند روز گذشته به مناسب سالروز ۷ اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) مقاله ای در نیویورک تایمز منتشر کرده و طی آن نقشه راه…

بنی گانتز، وزیر دفاع پیشین اسرائیل، طی چند روز گذشته به مناسب سالروز ۷ اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) مقاله ای در نیویورک تایمز منتشر کرده و طی آن نقشه راه اسرائیل را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های آینده ترسیم کرده است

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،  او در این مقاله از تلاش اسرائیل برای ایجاد یک اجماع بین المللی و منطقه‌ای علیه ایران سخن گفته و هدف از ایجاد این اجماع را تشکیل ائتلاف نظامی علیه ایران عنوان کرده است.

 او گفته در این نقشه راه «اسرائیل در قدم اول با حمله نظامی به حماس، حزب الله، حوثی‌های یمن و کتائب حزب الله عراق به شکلی نظام‌مند بازوهای نیابتی ایران در جنگ با اسرائیل را تضعیف و قطع خواهد کرد.»

 راه‌های ارتباطی ایران با «گروه‌های نیابتی» از جمله در سوریه و دریای سرخ، دیدبانی و رصد خواهد شد و با حملات نظامی به مناطق و کاروان‌های مشکوک، این ارتباط نیز قطع خواهد شد.

 همزمان سران صهیونیستی قصد دارند هم‌افزا با جبهه نظامی در جبهه سیاسی، اقتصادی و حقوقی نیز به قول خودشان «پیشران‌های تضعیف و سقوط جمهوری اسلامی» را فعال کنند.

در جبهه سیاسی، احیاء روند عادی‌سازی با اعراب، تلاش برای تقویت جبهه ضد ایرانی در منطقه و تقویت اپوزیسیون خارج نشین در دستور کار است. در ابعاد اقتصادی نیز افزایش شدید تحریم‌ها به منظور از کار انداختن صنایع ایران و افزایش نارضایتی مردم در داخل به خاطر تشدید بحران های اقتصادی و در ابعاد حقوقی، تلاش برای قرار دادن سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا از برنامه های صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران است.

در پایان نیز ایجاد ائتلاف نظامی بین‌المللی و منطقه‌ای برای حمله به تاسیسات هسته‌ای و در صورت لزوم زیرساخت‌های صنعتی و نظامی ایران به عنوان «مشت آخر» در نقشه راه صهیونیست‌ها طراحی شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین