شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیشتازی مردم لارستان در استان فارس در کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان

امام جمعه لار با ابراز خرسندی از کمک‌های مردم لارستان به مردم مظلوم غزه و لبنان و پیشتازی نسبت به سایر نقاط استان فارس، گفت: تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه…

امام جمعه لار با ابراز خرسندی از کمک‌های مردم لارستان به مردم مظلوم غزه و لبنان و پیشتازی نسبت به سایر نقاط استان فارس، گفت: تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ فقط توسط بهزیستی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و کمیته امداد با ۶۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی مردمی جمع‌آوری کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم درآئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با برشمردن برکات عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق اظهار داشت: باید در جنگ روایت‌ها هم علاوه بر جنگ سخت و درگیری نظامی پیشتاز باشیم تا حلاوت پیروزی‌ها بر مردم محسوس باشد.

وی با اشاره به اینکه منطق مقاومت منجر به صدور گفتمان مقاومت شده است، افزود: گفتمان مقاومت توانسته معادلات منطقه غرب آسیا به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دچار دگرگونی کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقاومت زخم‌های کاری را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کند، تصریح کرد: اسرائیل سه هدف آزادی اُسرا، نابودی حماس و اشغال غزه را طی یکسال گذشته داشتند که با همه عده و عُده و بهره‌گیری از توانایی‌های آمریکا و ناتو هیچکدام محقق نشد.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه تاکنون نیروهای مقاومت مناطق مسکونی را هدف قرار نداده‌اند و فقط پایگاه‌های نظامی را زده‌اند، خاطر نشان کرد: ناامنی ۹۳۵ شهرک صهیونیستی  با حملات حزب‌الله و یمن از دستاوردهای نیروهای مقاومت است.

وی سقوط اقتصادی رژیم اسرائیل را از دیگر برکات اقدمات گروه‌های مقاومت دانست و ادامه داد: تعطیلی ۶۰ هزار کسب‌وکار، تعطیلی ۴۰ هزار تجارت، تعطیلی کامل بندر ایلات، ۴۱ میلیارد دلار کسری بودجه، ۶۱ میلیارد دلار هزینه جنگ غزه برای اسرائیل و غیره است.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با اذعان به اینکه اسرائیلی‌ها در یک بُن‌بست روانی قرار گرفته‌اند و شاهد یک حکومت پریشان و مستأصل هستیم، عنوان کرد: رفتارهای جنون‌آمیز اسرائیلی‌ها ناشی از قدرت رژیم نیست بلکه ناشی از استیصال و پریشانی حاکمان این رژیم است.

امام جمعه لار با بیان اینکه حزب الله اخیراَ با حمله به ۶ شهرک رژیم صهیونیستی در اطراف حیفا موجب آوارگی اشغالگران شده است و حزب‌الله اعلام کرده که از این پس معادله تغییر کرده و شهروند در مقابل شهروند خواهد بود، افزود: بعد از عملیات و حماسه نظامی، گام بعد، میدان جنگ روایت‌هاست و می‌بایست کارهای بزرگ اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه یمن کارهای بزرگی در حال انجام دارد و می‌بایست برای افکار عمومی تشریح شود، یادآور شد: هدف قراردادن تل‌آویو توسط یمن با پهپاد و موشک هایپرسونیک واقعا کار بزرگی بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با ابراز خرسندی از کمک‌های مردم لارستان به مردم مظلوم غزه و لبنان و پیشتازی نسبت به سایر نقاط استان فارس، گفت: تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ فقط توسط بهزیستی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و کمیته امداد با ۶۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی مردمی جمع‌آوری کرده‌اند.

امام جمعه لار هفته تربیت‌بدنی و ورزش را تبریک گفت و تأکید کرد: ۵۰ درصد از افراد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند اما متأسفانه اماکن تخصصی ورزش بانوان در شهر لار نداریم و می‌بایست همه مسئولان با این نگاه که یکک نیاز ضروری برای ماست، پیگیری موضوع باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین