یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انسداد ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز در لارستان و جویم

مدیر منابع آب لارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز، در شهرستان‌های لار و جویم پُر و مسلوب‌المنفعه شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

مدیر منابع آب لارستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۹ حلقه چاه غیرمجاز، در شهرستان‌های لار و جویم پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از رویداد ایران، عبدالرسول امینیان گفت: طی این مدت و به ویژه در ایام گرم سال، در منطقه دیده‌بان بخش صحرای باغ لارستان، هفتاد حلقه چاه غیرمجاز پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

امینیان خاطرنشان کرد که از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان جویم و تعداد ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز در سایر مناطق شهرستان لارستان پُر و مسلوب‌المنفعه شده است.

او یادآور شد که این اقدام پس از اخذ حکم و دستورات قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و توسط گروه‌های گشت و بازرسی مدیریت منابع آب لارستان انجام شده است.

امینیان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه آب، آگاه سازی مردم از وضعیت بحرانی منابع آبی منطقه، خطرات و پیامدهای ناشی از آن، گفت: پُر و مسلوب المنفعه شدن چاه‌های غیرمجاز به صلاح جامعه بوده و باعث کمک به نجات سفره‌های زیرزمینی آب است.

مدیر منابع آب لارستان خاطرنشان کرد: شناسایی و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار این مدیریت خواهد بود و میرآبان فارس از هیچ کوششی برای صیانت از منابع آب دریغ نمی‌کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین