شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ ساعت ۳:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

کسب عنوان «برتر» در حوزه خدمات مشترکین توسط مدیر امور آبفا لارستان

عنوان «برتر» در حوزه خدمات مشترکین توسط مدیر امور آبفا لارستان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی امور ابفا لارستان، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا…

عنوان «برتر» در حوزه خدمات مشترکین توسط مدیر امور آبفا لارستان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی امور ابفا لارستان، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان موفق به کسب عنوان «برتر» در حوزه خدمات مشترکین سال ۱۴۰۳، در ارزیابی‌های سالانه امور آبفا شهرستان‌های استان و تحقق اهداف شرکت آبفا استان فارس شد.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است: به پاس تلاش ارزشمند و کوشش موثر جنابعالی و همکاران گرانقدر در انجام مطلوب فعالیت‌های حوزه خدمات مشترکین در آن شهرستان که منتج به کسب عنوان برتر در حوزه خدمات مشترکین سال ۱۴۰۳، در ارزیابی‌های سالانه امور آبفا شهرستان‌های استان و تحقق اهداف شرکت آبفا استان فارس در این بخش گردیده است این لوح سپاس تقدیم می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۲:۴۸ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کسب عنوان «برتر» در حوزه خدمات مشترکین توسط مدیر امور آبفا لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    آبفای لارستان از زمان مدیریت آقای میرپور بسیار متحول شده که رضایت مراجع کنندگان در پی داشته ودارد باشد که ایشان الگویی باشند برای دیگر مدیران پیروز باشند

  2. ناشناس گفت:

    گاهی حس میکنم در انتخاب مدیران برتر از افعال معکوس استفاده شده.
    اداره آبفای لار که مورد اعتراض و نارضایتی شدید بسیاری از مردم است چگونه به عنوان مشتری مداری انتخاب شده؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین