سه شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۶:۵۸
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

راه‌اندازی چاه آبرسانی شماره ۵ بنارویه/آب بیشتری وارد مدار شد

در راستای ارتقای پایداری شبکه آبرسانی و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات مهندسی مجدد و تعویض الکتروپمپ چاه آبرسانی شماره ۵ شهر بنارویه را با موفقیت به انجام رساند. به…

در راستای ارتقای پایداری شبکه آبرسانی و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات مهندسی مجدد و تعویض الکتروپمپ چاه آبرسانی شماره ۵ شهر بنارویه را با موفقیت به انجام رساند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی امور آبفا لارستان، سیدعبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان اظهار داشت: با هدف تأمین پایدار آب شرب و جلوگیری از بروز اختلال در شبکه توزیع، عملیات تعویض الکتروپمپ و اصلاح تأسیسات سرچاهی چاه شماره ۵ شهر بنارویه توسط نیروهای بهره‌برداری و اتفاقات این امور اجرا شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و مهندسی، این چاه با دبی ۱۱ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره‌برداری شد و نقش مؤثری در افزایش ظرفیت تأمین آب شهر بنارویه ایفا می‌کند.

مدیر امور آبفا لارستان تصریح کرد: با رفع مشکل ناشی از سوختگی الکتروپمپ، کمبود آب و افت فشار در بخشی از شبکه برطرف شده و روند آبرسانی به مشترکین به حالت عادی بازگشته است ضمن اینکه تانکر آبرسانی این امور به مدت سه روز جهت آبرسانی در شهر بنارویه مستقر بوده است.

‌‌ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین