مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: برای احداث کمربندی شهرها نیاز به همکاری و مشارکت شهرداری ها در زمینه های ارزیابی واگذاری املاک، زیرسازی، احداث پل و غیره است که…
مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: برای احداث کمربندی شهرها نیاز به همکاری و مشارکت شهرداری ها در زمینه های ارزیابی واگذاری املاک، زیرسازی، احداث پل و غیره است که امید است
با مساعدت شهرداری گراش در آینده نزدیک کمربندی این شهر احداث شود. وی با ابراز خرسندی از بهرهبرداری از محور شش خطی لار – گراش افزود: این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۳۷ متر به صورت مشارکتی احداث شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث تونل “بالنگستان” هزینه شده است تصریح کرد: با همکاری فرمانداری شهرستان گراش امید است در سال آینده عملیات احداث تونل “بالنگستان” شروع شود.
وی با اعلام آمادگی در زمینه احداث راه فدامی و فورگ در شهرستان داراب که سبب کوتاهتر شدن مسیر و کاهش مصرف سوخت در بین شهرستانهای لارستان، زرین دشت و داراب میشود خاطرنشان کرد: این پروژه در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی فارس و لارستان قرار دارد و نیاز به اجرای مشارکتی این طرح است.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر ۳۵ کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن مسیر لار – جهرم آسفالت شده است ابراز امیدواری کرد: این پروژه از سمت شهرستان جهرم نیز به طرف شهر لار اجرایی شود.
نصر در پاسخ به رفع مشکلات جادههای مواصلاتی بخش بیرم لارستان افزود: جاده “تُل تُله” بیرم به مناقصه گذاشته شده است و پیشبینی میشود ۱۳ کیلومتر از این مسیر اصلاح شود و با اقدامات انجام شده، ورودی شهر بیرم به طول ۵ کیلومتر تعریض و شانهسازی انجام و آماده روکش آسفالت شده است.
وی درباره کمربندی شهر بیرم گفت: با اتمام زیرسازی این جاده از طرف شهرداری شهر بیرم کار آسفالت کمربندی شهر بیرم توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان انجام میشود.