شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان خبرداد:

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به لارستان می آیند

فرماندار ویژه لارستان از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، جلیل حسنی اظهار داشت:…

فرماندار ویژه لارستان از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، جلیل حسنی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران بسیاری خواستار حضور در شهرستان لار هستند، نیاز به یک هماهنگی گسترده با آن‌ها داشتیم.

وی افزود: به همین منظور با نشست‌هایی با مدیران این شهرستان و سرمایه‌گذاران، به این نتیجه رسیدیم که این همایش را به‌احتمال بسیار در بهمن‌ماه امسال برگزار کنیم. فرماندار ویژه لارستان درباره جایگاه برگزاری این همایش بزرگ نیز گفت: دو شهرستان لار و قشم را برای برگزاری این همایش مدنظر داریم و احتمال اینکه در هر دو شهرستان نیز برگزار شود، وجود دارد. حسنی گفت: به سبب اینکه سرمایه‌گذاران بسیاری در قشم فعالیت می‌کنند، اگر به نتیجه برسیم شاید همایشی دیگر نیز در این زمینه در شهرستان لارستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با نشست‌هایی که با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی داشتیم حتی پیشنهادهایی برای برگزاری این همایش در شهر دوبی داشتیم که در حال بررسی این پیشنهاد هستیم. معاون استاندار فارس با اشاره به موانع و مشکل‌های بسیار در زمینه سرمایه‌گذاری در لار گفت: سرمایه‌گذار هنگامی‌که وارد این شهرستان می‌شود نمی‌داند چه‌کار کند و آگاهی لازم را از نیازمندی‌های منطقه ندارد. حسنی افزود: موانع اداری و کاغذبازی‌های مرسوم نیز باعث می‌شود سرمایه‌گذار در همان آغاز عطای کار را به لقایش ببخشد و مانند سایر سرمایه‌گذاران، به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برود.

وی اظهار داشت: به همین منظور و به دلیل همین مشکلات، به فکر برپایی یک اتاق فکر سرمایه‌گذاری در شهرستان لار افتادیم و در این جایگاه تمام راهنمایی‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در اختیار داوطلبان قرار می‌دهیم. فرماندار ویژه لارستان گفت: یکی از اهداف ما در برپایی این اتاق فکر، هماهنگ‌سازی میان نیازهای شهرستان و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه با توجه به گرایش‌های سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. حسنی افزود: پیش از برپایی این اتاق فکر، به دلیل نبود چنین جایگاهی، هم سرمایه‌گذار سرگردان بود و هم ما از نیازهای واقعی خود آگاهی کامل نداشتیم.

وی گفت: این نابسامانی‌ها در این چندساله باعث گریز سرمایه‌گذار به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس شده است و جالب اینکه بیشتر آنان دوست دارند در کشور خود سرمایه‌گذاری کنند. معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: شرایط خاص و گنجایش‌های بالای شهرستان لار برای سرمایه‌گذاری به سبب نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و دریا، نیازمند نگاه ویژه‌تری بود.

حسنی ادامه داد: با توجه به اقتصاد مقاومتی و فرمان رهبر معظم انقلاب برای اقدام و عمل مناسب، تمام ظرفیت‌های این شهرستان را به این سمت بسیج کرده و با رصد کردن تمام مسائل، زمینه ورود سرمایه‌گذار برای اشتغال و کار مولد را فراهم می‌کنیم.

فرماندار ویژه لارستان گفت: با برپایی یک دبیرخانه همیشگی و به‌روز کردن اطلاعات و نیازمندی‌های این شهرستان و پی‌گیری از طریق مقامات بالاتر برای برداشتن موانع دست‌وپاگیر، سرمایه‌گذاران را بیشتر به کار و فعالیت اقتصادی تشویق می‌کنیم.

معاون استاندار فارس همچنین اظهار داشت: برخی از قوانین موجود در زمینه سرمایه‌گذاری نیاز به اصلاح و به‌روز شدن دارد و ما در اتاق فکر سرمایه‌گذاری این شهرستان، این موارد را به مسؤولان مربوطه ارجاع می‌دهیم.

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 01 دسامبر 2016 ساعت 10:07ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “سرمایه گذاران داخلی و خارجی به لارستان می آیند”

  1. لارستانی گفت:

    سرمایه گذاری. در یک منطقه. دارای. شرایطی است. که. تا ان. شرایط به. وجود. نیایید. وخود. سرمایه. گذار. انرا. با گوشت. وپوست. خود. احساس. نکند. سرمایه اش. را به. امان خدا. رها. نخواهد کرد. مهمترین. انها. امنیت. وپشتیبانی. از سرمایه اش. تضمین. باشد. اختیار تام. در مورد کار. و سرمایه. و دارایی خود داشته. باشد هیچ کس. وهی. ادارهای. چشمدچشم داشت غیر. قانونی. نداشته. باشد. و خلاصه. برای. سرمایه. گذار. شرایط. مثل. دبی. سنگاپور. هنگ. کنگ و…….باشد. اصولا. سرمایه. و سرمایه گذار. جهان. وطن. است. هر جا. شرایط. فعالیت. باشد. خودش. روان. میشود. وگرنه. با. دعوت. وتبلیغات. سرمایه. به. جایی نمی. رود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین