شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

“سلیمان و گل اندام” میزبان شبهای لارستان

“سلیمان و گل اندام” به نویسندگی نادر شهسواری و کارگردانی علیرضا عندلیب میزبان شب های شاد اهالی لار شد. “سلیمان و گل اندام” را می توان به عنوان اولین خروجی…

“سلیمان و گل اندام” به نویسندگی نادر شهسواری و کارگردانی علیرضا عندلیب میزبان شب های شاد اهالی لار شد. “سلیمان و گل اندام” را می توان به عنوان اولین خروجی سلسله کارگاه های آموزشی نمایش های شادی آور در حاشیه چهاردهمین جشنواره شب های تئاتر لارستان که با محوریت نمایش های کمدی و طنز برگزار شد، دانست.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، نمایش “سلیمان و گل اندام” کاری از انجمن نمایش لار، به نویسندگی نادر شهسواری (پیشکسوت نمایش های تخت حوضی) و کارگردانی علیرضا عندلیب تا ١٩ آذر ماه، ساعت ١٨:٣٠ در مجموعه فرهنگی تالار وحدت لار به روی صحنه خواهد رفت.

علیرضا جمشیدی مسئول انجمن نمایش درباره اثر یاد شده بیان داشت: این نمایش با حضور موثر استاد نادر شهسواری به عنوان یکی از چهرهای شاخص نمایش های ایرانی در لار و همچنین دعوت از تمامی گروه های نمایشی شهرستان کلید خورد.

وی ادامه داد: در این نمایش شاد که همراه با موسیقی فولکلور همراه می باشد ، تعداد ١٥ بازیگر به نقش آفرینی خواهند پرداخت و گفتنی است در تاریخ ١٠ آذرماه به مناسبت شهادت امام حسن عسکری اجرا نخواهد داشت

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 01 دسامبر 2016 ساعت 7:14ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین