شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

وزیر ارشاد به استان فارس سفر می‎کند

وزیر ارشاد برای شرکت در همایش ملی “زبان و هویت” پنجشنبه به استان فارس سفر می‎کند.

وزیر ارشاد برای شرکت در همایش ملی “زبان و هویت” پنجشنبه به استان فارس سفر می‎کند. به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم سیدرضا صالحی امیری، وزیر ارشاد پنجشنبه ۲۲ دی ماه برای شرکت در همایش ملی «زبان و هویت» به شیراز سفر می‎کند.

این همایش با حضور استادان دانشگاه و کارشناسان زبانشناسی در محورهای نظریه‎ها و دیدگاه‎ها در زبان و هویت، تحول جامعه و تأثیر آن بر زبان و هویت، ویژگی‎ها و کارکردهای زبان و هویت در جامعه، مختصات فرهنگی اجتماعی زبان و هویت و رابطه زبان با هویت خرد ملی و کلان جهانی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در هتل همای شیراز برگزار می‎شود.

عصر همان روز نیز نشست‎های تخصصی در تالار حافظ شیراز برگزار می‎شود و استادان دانشگاه درباره چگونگی آموزش زبان فارسی برای تقویت زبان و هویت ایرانی اسلامی در جهان، زبان و سطوح هویت (هویت جهانی، منطقه‎ای، ایران فرهنگی، ملی و محلی)، زبان و خودبیگانگی فرهنگی هویتی، آسیب‎شناسی مباحث هویت ایرانی اسلامی در ارتباط با زبان، راهبردها و سیاست‎های تقویت هویت ایرانی اسلامی از طریق زبان، چگونگی کاربرد زبان‎ها و گویش‌های ایرانی در تقویت زبان و هویت ملی به بحث و تبادل نظر می‎پردازند.

مراسم بزرگداشت استاد عبدالعلی دستغیب منتقد ادبی و مترجم شیرازی نیز بعد از ظهر پنجشنبه به همت  اداره کل ارشاد استان فارس و همکاری انجمن مفاخر استان همزمان با همایش ملی زبان و هویت برگزار می‌شود.

صالحی امیری در این سفر یک روزه در برنامه تجلیل از نخبگان و همایش حضور دارد و بازدید از آرامگاه حافظیه، بازدید از پروژه‌های در دست ساخت ارشاد و زیارت حرم شاهچراغ(ع) را در برنامه دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 11 ژانویه 2017 ساعت 7:35ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین