شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

ارسال ماهی خنج به استان همجوار

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج ، علی شهابی مدیر کمیته به همراه تنی چند از کارکنان کمیته…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج ، علی شهابی مدیر کمیته به همراه تنی چند از کارکنان کمیته امداد شهرستان از طرح پرورش ماهی و میگو در روستای جنگویه از توابع دهستان سیف آباد بازدید به عمل آوردند.

وی  در حاشیه این بازدید گفتند: بانی این طرح در سال ۹۲ با دریافت تسهیلات از کمیته امداد فعالیت خود را آغاز کرده است. این طرح درمحوطه ای به مساحت  ۲۰۰۰  متر مربع احداث گردیده که استخر آن ۱۶۰۰ متر مربع وسعت دارد. در این استخر بطور میانگین سالانه دو دوره پرورش میگو در تابستان و یک دوره پرورش ماهی در زمستان صورت می گیرد که متوسط برداشت سالانه حدود ۴۰۰۰ کیلو ماهی و میگو می باشد که در شهرستانهای همجوار و استان هرمزگان عرضه و بفروش میرسد.

 آب مورد نیاز آن از رودخانه ای که در نزدیکی روستای جنگویه جاریست،   تامین می گردد. این طرح بطور مستقیم ۳ نفر و بطور غیرمستقیم ۱۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 19 آوریل 2015 ساعت 1:35ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین