شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

220زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه

مدیر کمیته امداد از پرداخت ۸۹ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد . به گزارش میلاد…

مدیر کمیته امداد از پرداخت ۸۹ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛حجت السلام تقی زاده گفت:

از آنجایی که تهیه جهیزیه برای جوانانی که آمادگی ازدواج دارند دغدغه اساسی می باشد و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این خصوص مشکلات بیشتری را احساس می کنند لذا با پیگیری های به عمل آمده و بهره گیری از کمک خیرین و نیکوکاران در سطح شهرستان گوشه ای از کمبود های تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش مرتفع گردیده است و کماکان بیش از ۲۲۰ زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه و نگاه خیرخواهانه مردم نوع دوست در سطح شهرستان لارستان می باشند .

ایشان به استناد به آیه شریفه ” و انکحوا الایامی منکم والصالحین من عبادکم . . .” خاطر نشان ساختند:
در این آیه شریفه تاکید شده که به ازدواج در بیاورید مرد های بی زن و زن های به شوهر را و چون خداوند در این آیه شریفه به کمک کردن برای ازدواج امر نموده است،ازدواج امری واجب می باشد و تمامی مردم نوع دوست می توانند در این امر زیبا و تامین جهیزیه برای ایتام و نیازمندان مساعدت و مشارکت نمایند، که نتیجه آن پیوند دو جوان و نیز خشنودی قلب خانواده های آنان و نیز ترویج سلامت اجتماعی در جامعه می گردد .

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 29 آوریل 2015 ساعت 12:42ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین