شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

قولهای رئیس جمهور به مردم فارس …

حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در نخستین روز از سفر به استان فارس در حرم احمد بن موسی شاهچراغ(ع) طی سخنانی اظهار داشت:  برای احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های خشک شده…

حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در نخستین روز از سفر به استان فارس در حرم احمد بن موسی شاهچراغ(ع) طی سخنانی اظهار داشت:  برای احیای

دریاچه‌ها و تالاب‌های خشک شده باید مردم، دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد دست به دست هم بدهند و در این راستا دولت گام‌های لازم را برخواهد داشت.

درصد پایین ۴۶ درصدی گازرسانی در فارس یکی از موارد مهمی بود که رئیس جمهور به آن اشاره کرد و یادآور شد: تا سال ۹۵ مابقی روستاهای فارس گازرسانی می‌شوند.

روحانی از اختصاص تسهیلات برای تکمیل ۱۶ واحد اقامتی و هتل‌های فارس در راستای رونق گردشگری این استان خبر داد و بیان داشت: فاینانس به مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار برای خط دو مترو شیراز و پالایشگاه دوم پارس با ظرفیت ۱۲۰ هزار بشکه پیگیری و مسائل زیست محیطی آن حل و فصل شده و بزرگترین طرح آلومینیوم در صنعت این استان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده و در سال ۹۶ به افتتاح می‌رسد.

وی عنوان داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی با ۵۵۰ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و ۵ هزار کیلومتر از مساحت معادن بهرام گور در قدم نخست برای اکتشاف آزاد شده است.

رئیس جمهور توضیح داد: با هماهنگی با بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش این استان در نظر گرفته شده و تسهیلات بانکی برای دیگر بخش‌ها مهیا می‌شود.

روحانی در پایان عنوان کرد: در مجموع ۹۲ طرح و پروژه برای فارس با اعتبار ۹۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم که تمام این طرح‌ها در سال ۹۴ و ۹۵ تکمیل به افتتاح می‌رسد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 29 آوریل 2015 ساعت 2:25ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین