جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افزایش 29 درصدی پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان شهرستان خنج

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه بیش از ۶ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است، گفت: این میزان در مقایسه با…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه بیش از ۶ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۹ درصد افزایش داشته است.

علی شهابی اظهار داشت: یکی از خدماتی که این نهاد در جهت حل مشکلات فوری خانواده های تحت حمایت، مانند مشکلات معیشتی، تعمیر مسکن، ازدواج، پرداخت بدهی و غیره ارائه می کند، پرداخت وام های قرض الحسنه کارگشایی می باشد.

وی با اشاره به اینکه وقتی به بندگان خدا ترحم و توجه نمائیم، خداوند برکات زمین و آسمان را به روی ما می گشاید، افزود: نباید تصور کنیم انفاق و قرض شما به خدا ، اموال شما را کم می کند ، بلکه توسعه و تضییق سرمایه ها، به دست خداوند متعال است ، اوست که می تواند با برکات زمین و آسمان به آن وسعت بخشد.

مدیر کمیته امداد خنج با ذکر احادیثی از ائمه اطهار(س) در باب دستگیری از نیازمندان، تصریح کرد:  كسی كه از دیگری درخواست وام می کند ، معلوم است كه درمانده است و  به عبارتی خود را به هر شرایطی خواهد انداخت تا آن بدهی را پس دهد ، به همین علت است که ثواب قرض دادن از ثواب بخشیدن بیش‌تر است.

وی با اعلام این خبر که در سال ۹۳ مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال وام قرض الحسنه به ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: این وام ها بمنظور گشایش مشکلات کاری و زندگی مردم نیازمندان در زمینه های تامین جهیزیه، کمک به امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، کمک به احداث، تعمیر، خرید و تکمیل مسکن، کمک به امر درمان مددجویان، اشتغال و کارانگیزی پرداخت شده است.

شهابی تصریح کرد: : این وام ها بصورت وامهای قرض الحسنه ۸، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون ریالی بوده و  محل تامین وام های قرض الحسنه از محل اعتبارات دولتی، کمک های مردمی و باز پرداخت اقساط است.

وی بیان کرد: میزان پرداخت وام ها در سال ۹۳ در مقایسه با سال ۹۲ ، ۲۹ درصد افزایش داشته است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 10 می 2015 ساعت 11:21ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین