شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری10 برنامه شاخص در لارستان بمناسبت سوم خرداد

میلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان گفت: به مناسبت سوم خردادف سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، ۱۰ برنامه شاخص در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد…

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستانمیلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان گفت: به مناسبت سوم خردادف سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، ۱۰ برنامه شاخص در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان پاسدار امیر جاهدی در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد و برشمردن برنامه های پیش بینی شده توسط این ناحیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: مهمترین این برنامه ها، مراسم جشن و تجلیل از خانواده های معظم شهدا با محوریت شهدای آزادسازی خرمشهر در میدان امام خمینی(ره) شهر لار، بزرگداشت سالروز سوم خرداد در حسینیه سیدالشهدا(ع) توسط بسیجیان حوزه شهدا، بزرگداشت شهدای آزادسازی خرمشهر قهرمان به همت بسیج دانشجویی، جشن سرود آئین های انقلابی، برگزاری نشستهای سیاسی در سطح لارستان، برگزاری کارگاه نقاشی کودکان در میدان اصلی شهر لار، فضاسازی شهری توسط ارگان های مختلف در شهرستان لارستان و غیره است.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان، خاطره گویی ایثارگران و رزمندگان با هدف انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل فعلی انقلاب و آشنا کردن آنان به فرهنگ دفاع مقدس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزهای فتح خونین شهر از سوی ستاد کل نیروهای مسلح نامگذاری شده، عنوان نامگذاری روزها را تشریح کرد و گفت: اولین روز با عنوان شهدا، راست قامتان، فخر آفرینان دومین روز به نام پاسداران، رزمندگان، حماسه آفرینان (روز پاسدار)، سومین روز با عنوان جانبازان، ایثارگران، عزت مداران (روز جانباز) روز چهارم به نام مقاومت، ایثار و پیروزی، ولایت مداری حماسه سازان و پنجمین روز با عنوان مقاومت و ایستادگی، پایداری و صلابت (روز دزفول) مزین شده است.

جاهدی رویکرد فعالیتهای این نهاد مردمی در سال جاری را، توجه ویژه به برنامه های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: با عنایت به قرارگیری در آستانه تعطیلات تابستانی، مهمترین برنامه ها با اولویت پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در دستور کار پایگاه های مقاومت و بسیج مساجد لارستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴، نخستین یادواره شهدای مضان شهرستان لارستان برگزار می شود، افزود: همزمان با ۱۸ تیرماه مراسم بزرگداشت شهید نصیری لاری، به عنوان نماینده شهید مردم لارستان در مجلس و از یاران شجاع دکتر شهید بهشتی برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از برگزار همایش تجلیل از مقام علمی آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) خبر داد و خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ با هدف تبیین بعد علمی ایشان از منظر حکومت اسلامی در مرکز شهرستان با همکاری دستگاههای فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت اسرا و جانبازان همزمان برگزار خواهد شد، گفت: مقارن با این برنامه کار نگارش خاطرات اسرا و آزادگان لارستانی آغاز می شود.

جاهدی با بیان اینکه نرم افزار شهدای لارستان در حال تولید است، تصریح کرد: این نرم افزار که قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند را دارد، شامل وصیت نامه، تصاویر و زندگینامه شهدای لارستان با هدف انتقال مفهوم جهاد و شهادت است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 20 می 2015 ساعت 2:53ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین