شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اعلام برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام و حضرت آقا

میلاد لارستان: جلسه ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار…

برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام و آیت الله آیت اللهی در لارستانمیلاد لارستان: جلسه ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان و تمامی اعضاء ستاد برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این جلسه  ابتدا نجیب زاده در سخنانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) از ابتدا تا انتهای عمر پربرکتش، دست از ساده زیستی نکشید و مسلما یکی از ارزشهای باقی مانده و آرمانی از آن امام عزیز، ساده زیستی  و بی توجهی ایشان به امور دنیوی بود.

وی افزود: ارزش، عزت، استقلال و هر آنچه که ما امروز داریم و به آن افتخار می کنیم، متأثر از اقدام الهی حضرت امام خمینی (ره) بوده و ایشان بر گردن تمامی امت های بیدار اسلامی و به ویژه مردم ایران حق دارند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: لازم است در جهت ادای دَین برنامه های امسال باشکوهتر از سال قبل برگزار گردد و ادارات و نهادهای دولتی نیز همگام با قشرهای مختلف مردم حداکثر همراهی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و بخصوص دربحث اعزام کاروان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.

در جمع بندی برنامه های پیشنهادی حاضرین در جلسه، برنامه های مختلفی از قبیل؛ اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی،هنری و علمی شامل برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در روز ۱۴ خرداد،پخش کلیپ و فیلم از امام خمینی(ره)،برگزاری شب شعر، برپایی چندین ایستگاه صلواتی،برپایی نمایشگاه کتاب،محفل انس با قران،اعزام زائرین،برگزاری دعای کمیل و ندبه ، برگزاری مسابقه وصیت نامه حضرت امام(ره)،تهیه پوستر مناسب مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و توزیع آن در سطح شهرستان ازاهم برنامه های ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درلارستان بود.

گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص اجرای برنامه های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال ملکوتی زعیم عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) نیز بحث و تبادل نظر شد.

گلباران قبر مطهر حضرت آقا، برگزاری شب شعر، رونمایی از کتاب، گسرش موزه آثار ارشمند آقا و مراسم سخنرانی و عزاداری در روز نوزدهم خرداد ماه از اهم برنامه های اجرایی گرامیداشت سومین سالگرد امام جمعه فقید لارستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 21 می 2015 ساعت 12:42ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین