جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

وقتی مسئولان برای سرمایه گذاران برنامه ای ندارند!!!

به گزارش میلاد لارستان؛ از سال ها پیش که کف گیر بودجه دولتی به ته دیگ خورد، مسئولان برای تداوم مسیر خدمت به فکر فرو رفته تا چاره ای برای…

به گزارش میلاد لارستان؛ از سال ها پیش که کف گیر بودجه دولتی به ته دیگ خورد، مسئولان برای تداوم مسیر خدمت به فکر فرو رفته تا چاره ای برای به سرمنزل مقصود رساندن برنامه های نیمه کاره در حوزه مدیریتی خود کنند.

از طرفی وضعیت به گونه ای بود که درآمد مقطعی دردی را دوا نمی کرد و لازم بود تا برای پایدار بودن درآمدها همچنان تفکر کنند. شاید اولین، بهترین و ساده ترین راه‌ که به ذهن آنها خطور کرد، دست به دامن شدن افرادی بود که بعدها آنان را “سرمایه گذار” نامیدند.

 خلاصه بگویم این نام پرآوازه و پرطمطراق آنقدر به مذاق مسئولان شیرین آمد که بدون در نظر گرفتن اینکه به دنبال چه چیزی هستند، گشتند و گشتند و گشتند اما به سرمایه گذار نرسیدند!!!

 آخر کسی نبود که به آنها بگوید عزیز دل من!! گیرم سرمایه گذار را پیدا کردی! چه برنامه ای برایش داری که بیشتر از فلان شهر و فلان شهر به مذاق آقایان سرمایه گذار خوش بیاید؟ و در لارستان ماندگار شوند.

 این طرح به دلایل مختلف نتیجه ای نداشت. البته بگذریم از کسانی که به قول آقایان در فراری دادن سرمایه گذاران! نمره اول بودند!!

مدتی است که دوباره از “سرمایه گذار” می گویند گویا حسابی کف گیرشان به ته دیگ خورده اما همچنان امیدوار هستند! ما هم که بخیل نیستم؛ از قدیم گفته اند آرزو بر هیچ جوانی عیب نیست!!!

اما ظاهراً این بار این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و عزم و جزمشان بر این شده تا با همدلی و همزبانی کاری کنند؛ کارستان!! ما هم مانند بقیه دوستانمان برای آنها دعا می کنیم تا به سرانجام برسند و این تقاضا را داریم که فرصت های سرمایه گذاری را در شهرستان تعریف کرده تا برنامه هاشان خروجی داشته باشد.

 زمزمه های روزهای اخیر مسئولان گویای این مطلب است که ظاهراً مجموعه هایی مانند شهرداری، فرمانداری و صنعت و معدن هر کدام ندای هل من ناصر سرداده و جویای سرمایه گذار شدند.
 

فرماندار ویژه لارستان در جلسه اخیر شورای اشتغال شهرستان، طی سخنانی اظهار داشت: کار گروه اشتغال شهرستان من بعد می بایست روند رو به رشدی داشته باشد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذار در منطقه تا اشتغال پایدار بوجود آید و نه موقت.

 وی خطاب به تمامی روسای ادارات شهرستان خاطر نشان کرد:همه در راستای حمایت کامل از سرمایه گذاران قدم بردارید وکارهای یک سرمایه گذار را در سریع ترین زمان ممکن در ادارات شهرستان انجام تا یک سرمایه گذار با خیالی آسوده و راحت در امر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار همراه با سود اوری همت نماید.

شهردار لار نیز در مصاحبه ای گفته بود که؛ با مشاركت بخش خصوصي طرح مطالعاتي احداث شهربازي هشت هكتاري در ورودی شهر لار به اجرا در خواهد آمد که امیدواریم سرمایه گذاران در این طرح با ما همکاری کنند.

آنچه به نظر می رسد لزوم برگزاری جلسات واحد میان مسئولان شهرستان در راستای راه اندازی کارگروه و یا مجموعه ای با هدف جذب سرمایه گذار است که می طلبد با وحدت و همدلی مسئولان حول یک محور و استفاده از ظرفیت های عظیم فکری در سایر بخش ها از جمله دانشگاه ها، فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی و آن را در اختیار افراد سرمایه گذار قرار دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 15 ژوئن 2015 ساعت 8:20ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین