جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۴۴۷ میلیارد برای آب شرب استان فارس اختصاص یافت

میلاد لارستان: مدیرکل بحران استانداری فارس از اختصاص ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

آب شربمیلاد لارستان: مدیرکل بحران استانداری فارس از اختصاص ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از اختصاص ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این مصوبه از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به استان فارس ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه به محض دریافت بودجه به دستگاه‌های اجرایی استان فارس تخصیص می‌یابد، گفت: آبرسانی سیار به بیش از ۷۰۰ روستا و جیره‌بندی آب در برخی شهرها نشان از جدی بودن بحران آب در استان فارس دارد.

مدیرکل بحران استانداری فارس افزود: پیشگیری در زمینه بحران آب امری ضروری است و در صورتی که پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم رخ ندهد، حتی آب شیراز هم جیره‌بندی می‌شود.

فیاض‌پور خاطرنشان کرد: تاکنون دو جلسه با موضوع بحران آب در استان‌ فارس با حضور مسئولان آب منطقه‌ای، آبفا و مدیریت بحران برگزار شده است.

لازم به ذکر است سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای خشکسالی استان فارس در نظر گرفته شده بود که با توجه به مشکلات دولت در انتهای سال تنها ۳۰ درصد محقق شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 14 جولای 2015 ساعت 6:12ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین