یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مهمانان همایش “توسعه لارستان” چه کسانی هستند؟

میلاد لارستان: دبیر همایش «لارستان در مسیر توسعه» گفت: این همایش با رویکرد شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در لارستان با حضور کارشناسان اقتصادی کشور در تالار وحدت…

سرمایه گذاریمیلاد لارستان: دبیر همایش «لارستان در مسیر توسعه» گفت: این همایش با رویکرد شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در لارستان با حضور کارشناسان اقتصادی کشور در تالار وحدت شهر لار برگزار می‌شود.

مسعود شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: همایش «لارستان در مسیر توسعه» با رویکرد شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در لارستان در ۱۹ مردادماه امسال با حضور کارشناسان اقتصادی در تالار وحدت شهر لار برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش شامل سخنرانی اساتید اقتصادی برجسته کشوری، کارگاه تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های جانبی معرفی مراکز صنعتی می‌شود.

دبیر همایش «لارستان در مسیر توسعه» خاطرنشان کرد: یکی از سخنرانان این همایش «سیّده فاطمه مقیمی» کارآفرین برتر کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۲، دکترای مدیریت استراتژیک “DBA” و عضو منتخب هئیت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، مشاور مدیرعامل شرکت نفت‌کش ایران، رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان ایران، عضو منتخب هیئت مؤسس اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و روسیه است.

مسئول اتاق فکر فرمانداری ویژه لارستان بیان کرد: سخنران دیگر این همایش «دکتر مهدی پازوکی» دکترای اقتصاد بین‌الملل و استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران، مشاور اقتصادی معاونت زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وابسته کار ایران در ژاپن است.

دبیر همایش «لارستان در مسیر توسعه» تصریح کرد: استاد مدعو کارگاه تخصصی این همایش «اسماعیل فلاحی» دکترای اقتصاد کشاورزی، عضو هئیت علمی دانشگاه شیراز و عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران است.

شجاعی در تشریح اهداف و چشم‌اندازهای این نشست نیز گفت: در این همایش بررسی می‌شود که پس از لغو تحریم‌ها چه فرصت‌های جدیدی عاید منطقه لارستان می‌شود.

وی تکیه‌ بر سیاست اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین محورهای این همایش برشمرد و عنوان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری برای تولید داخلی و بومی ایده‌ای راهبردی و بر اساس نیازهای مردم است.

دبیر همایش «لارستان در مسیر توسعه» ابراز امیدواری کرد: با برگزاری سالانه این همایش بتوان به شکل دقیق‌تر به ارائه راهکار عملی در راستای پیشرفت منطقه لارستان پرداخت.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۸ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین