یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شهید چمران لارستان از انصراف، انصراف داد

میلاد لارستان: مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان، گفت: با حل نسبی مشکلات، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت می کند….

میلاد لارستان: مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان، گفت: با حل نسبی مشکلات، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت می کند.

مسعود راستی لاری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه تیم شهید چمران لارستان که چندی پیش بدلیل پاره ای مشکلات از حضور در دور جدید مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور انصراف داده بود، با حل نسبی این مشکلات در مسابقات این فصل هندبال بانوان کشور شرکت می کند.

وی افزود: با تغییر تاریخ شروع رقابت های این فصل، تیم شهید چمران لارستان، فرصت کافی برای جذب و تمرین بازیکنان در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان با اشاره به اینکه بازگشت دوباره این تیم به رقابت های کشوری با تلاش و همکاری مسئولین هندبال استان فارس مورد موافقت فدراسیون هندبال کشور قرار گرفته و ورودی این مسابقات از سوی تیم شهید چمران لارستان به حساب فدراسیون واریز شده است، تصریح کرد: تیم لارستان، به عنوان تنها نماینده فارس در این مسابقات با تمام قدرت شرکت خواهد کرد.

وی در پایان از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا با حمایتهای مادی و معنوی خود، این تیم را در کسب موفقیت برای استان پهناور فارس، یاری کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 03 آگوست 2015 ساعت 10:45ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین