جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

اختصاص 6میلیاردتومان از 2% نفت به لارستان

جلسه کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و باحضور مهندس برغشی کارشناس معین و تمامی دستگاههای اجرایی…

جلسه کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و باحضور مهندس برغشی کارشناس معین و تمامی دستگاههای اجرایی عضوکمیته برنامه ریزی شهرستان، در محل فرمانداری ویژه

لارستان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا فرماندار ویژه لارستان سرجمع اعتبارات ۲ در صد نفت و گاز در سال ۱۳۹۴برای شهرستان لارستان را افزون بر۶۴ میلیارد ریال اعلام نمود و اظهار داشت: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان این اعتبارات درموضوعاتی همچون اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، عدم امکان جابجایی اعتبارات بین فصول و برنامه ها و دستگاه های مصوب شورا و توجه به قابل مصرف بودن اعتبارات ۲ در صد نفت و گاز براساس ماده ۴۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در برنامه های عمرانی نیمه تمام توزیع می گردد.

نجیب زاده در ادامه تصریح کرد:این اعتبارات در سر فصل های پروژه های آب شرب، طرح هادی،راه ،بهسازی و برق روستایی، پوشش فرستنده های رادیویی و تلویزیونی، خدمات مالی فنی، مدیریت و برنامه ریزی ، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی،صنعت و معدن، محیط زیست، حمل و نقل، ارتباطات، مسکن، عمران شهری و روستایی هزینه می شود.

نجیب زاده یادآور شد: در این خصوص امکان تعریف پروژه جدیدی وجود نداشته است و امیدواریم با تخصیص بالای اعتبارات برنامه ریزی دولت تدبیر و امید در شهرستان و استان اجرایی گردد.

در ادامه مهندس برغشی کارشناس معین شهرستان و دبیر کمیته برنامه ریزی به ارائه گزارش در خصوص نحوه توزیع سرفصل های اعتباری سال ۱۳۹۴ پرداخت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، وی گفت:اعتبارات در قالب الزامات خاص و پیشنهادی شورای توسعه و برنامه ریزی استان توزیع گردیده است.

در پایان پروژه های مصوب کمیته برنامه ریزی از محل اعتبارات ۲ در صد نفت و گاز سال ۱۳۹۴ شهرستان لارستان توسط علی اصغرعلی پور دبیر جلسه قرائت شد

نوشته شده در تاریخ:پنج‌شنبه 13 آگوست 2015 ساعت 5:54ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین