جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کمک 100 میلیون ریالی خیرین لارستانی به کانون فرهنگی

کارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان به کانون فرهنگی – تربیتی این شهرستان خبر داد . به…

کارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان به کانون فرهنگی – تربیتی این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان،علی رضایی اظهار داشت : به منظور رشد و پرورش فکری محصلین و خانواده های مورد حمایت و غنی سازی اوقات فراغت آنها به ویژه در فصل تابستان این نهاد اقدام به ثبت نام از دانش آموزان و هنرجویان تحت حمایت خود جهت استفاده از خدمات کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد نموده است .

وی افزود : با توجه به کمبود اعتبار جهت ارائه خدمات به هنرجویانی که از خدمات کانون فرهنگی – تربیتی این نهاد بهره مند می شوند،نقش کمک های خیرین از اهمیت به سزایی برخوردار است که در سال جاری مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و جهت تجهیز کانون و ارائه خدمات به دانش آموزان و هنر جویان پرداخت گردیده است .

وی با بیان اینکه در ترم بهار و تابستان بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت حمایت و در رده های سنی مختلف از خدمات این کانون استفاده می کنند متذکر گردید : هنرجویان در رشته های مذهبی،فنی و حرفه ای،هنری و ورزشی فعالیت می نمایند .

لازم به ذکر است علاوه بر ارائه خدمات کانون فرهنگی – تربیتی به هنرجویان در لار، در روستاههای مختلف از توابع شهرستان لارستان نیز از خدمات این کانون ها بهره مند می گردند .

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه 14 آگوست 2015 ساعت 7:09ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین