یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

بیش از 23 هزار دانش آموز لارستانی راهی مدرسه شدند

میلاد لارستان: مسئولین با حضور درآموزشگاه دخترانه متوسطه اول فرزانگان شهر لار به نمایندگی از ۲۵۰ واحد آموزشی زنگ آغازسال تحصیلی جدید را به طور نمادین نواختند وبیش از ۲۳…

آغاز سال تحصیلی کلاس در مدارس لارستانمیلاد لارستان: مسئولین با حضور درآموزشگاه دخترانه متوسطه اول فرزانگان شهر لار به نمایندگی از ۲۵۰ واحد آموزشی زنگ آغازسال تحصیلی جدید را به طور نمادین نواختند وبیش از ۲۳ هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را جشن گرفتند و با نام خدای تبارک و تعالی در ۱۰۲۰ کلاس درس حاضر شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید امروز طی مراسمی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان ،محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار،محمد فیاض پور معاون اداره کل  و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان،زنگ مهر بیش از ۲۵۰ واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا درآمد.

مسئولین با حضور درآموزشگاه دخترانه متوسطه اول فرزانگان شهر لار به نمایندگی از ۲۵۰ واحد آموزشی زنگ آغازسال تحصیلی جدید را به طور نمادین نواختند وبیش از ۲۳ هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را جشن گرفتند و با نام خدای تبارک و تعالی در ۱۰۲۰ کلاس درس حاضر شدند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان هم در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدیدو هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شما دانش آموزان عزیز بایستی در آغاز سال تحصیلی جدید قدر خودتان را بدانید و در جهت کسب علم و دانش تلاش و کوشش نمایید.

وی افزود:یکی از موضوعات مهم تاکید بر حفظ حجاب و عفاف است پس زنان پاکدامن ما بایستی این مهم را دریابند و حجاب خود را رعایت کنند.

حجت الاسلام رمضانی گفت:امروزه اکثر زنان و دختران کشور عزیز ما در جشنواره های مختلفی مقام های خوب و عالی را کسب می کنند و در عرصه های مختلف پیشتاز هستند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر مقام ۱۶ تولید علم جهان را در دست دارد گفت: ایران رتبه اول منطقه در تولید علم جهان را نیز داراست و جایگاه آن از اکثر کشورهای پیشرفته و توسعه یافته در این رده بندی بالاتر است و در کل پیشرفت و رشد علمی کشورمان ۱۳ برابر رشد جهانی است.

رمضانی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد:از تنبلی و افسردگی دوری گزینید و همیشه به دنبال علم آموزی باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید و قران بخوانید چرا که قلبی که در آن قرآن نباشد قلبی خراب است.

پیش از این نیز محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان هم آغاز سال تحصیلی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت و به ایراد سخن پرداخت.

سپس دانش آموزان با دریافت یک شاخه گل بصورت منظم از زیر کلام ا… مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند.

قرائت شعر ومقاله توسط دانش آموزان،پخش کلیپ بوی ماه مهر ،تجلیل از تعدادی از دانش آموزان نمونه ومراسم گلباران از دیگر برنامه ها ی این مراسم بود.

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز درمدارس بخش های اوز، بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و مرکزی با شکوه خاصی برگزار گردید.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 ساعت 1:14ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین