
هواپیمای مدرن برجامی “AIRBUS 321” با ظرفیت 220 مسافر برای مسیرهای تهران و قطر مهمان ثابت آسمان لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل…
هواپیمای مدرن برجامی “AIRBUS 321” با ظرفیت 220 مسافر برای مسیرهای تهران و قطر مهمان ثابت آسمان لارستان شد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان؛ براساس اعلام برنامه پروازی 6 ماهه دوم سال جاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه بین المللی لارستان هر هفته در روز دوشنبه صبح و عصر میزبان هواپیمای ایرباس 321 بجای ایرباس 320 خواهد بود.
گفتنی است این اقدام در راستای رفاه بیشتر حال مسافرین و افزایش ظرفیت مسافر و بار پروازهای مسیر تهران-لار-قطر و بالعکس صورت پذیرفته است.
قابل ذکر است ظرفیت پذیرش مسافر 220، A321، نفر و در A320 ،180 نفر خواهد بود.
اخبار ویژه : دانشگاهها و مدارس فارس، فردا مجازی شد
اخبار ویژه : توسعه همکاریهای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و بانک قرضالحسنه مهر ایران
دستهبندی نشده : خانهای کوچک با ۵۷ دختر در لار
اخبار ویژه : تئاتر لارستان، روزی روزگاری…/گفتوگو با خالد اسلوب؛ بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر لارستان
اخبار ویژه : هماندیشی در دانشکده علوم پزشکی گراش برای دانشگاه شدن
اجتماعی : یک فوتی و سه مصدوم در تصادف زنجیرهای جاده لار به بندرعباس
اجتماعی : تصاویر| مراسم نماز طلب باران در لار(۲)
اخبار ویژه : کسب نشان طلای مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور توسط کشتی گیر لارستانی
اخبار ویژه : ایران در گروه «چالش و شگفتی»؛ معرفی حریفان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶
اجتماعی : لار آماده پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو است
اجتماعی : تصاویر|مانور زلزله در لارستان
اخبار ویژه : مصاحبه با رقیه ارشادی؛ هنرمندی که تئاتر را علمی میفهمد و علمی آموزش میدهد
اخبار ویژه : تجلیل از بانوی لارستانی در کردستان
اجتماعی : ماجرای تصاویر منتشر شده از شکار در لارستان چه بود
اخبار ویژه : سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان جویم منصوب شد
اخبار ویژه : چهار دهه مطالبهگری برای اتصال لار به شبکه ریلی کشور
اخبار ویژه : سفر شهردار لار به دبی
اخبار ویژه : تئاتر لارستان؛ روزی روزگاری| یعقوب رستگار لاری، نامی آشنا برای بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر لارستان
اخبار ویژه : اقامه نماز طلب باران در شهرستان خنج
اخبار ویژه : رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان منصوب شد
اخبار ویژه : «وقف» از هاروارد تا لارستان
اخبار ویژه : مسیر پروازی لار–شارجه–لندن فعال شد
اخبار ویژه : درباره خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس چه میدانید؟!
اجتماعی : مشکلات مربوط به پروژههای خیرساز، حل شود
اخبار ویژه : پیشنهاد ناحیهبندی شهرداری لار به دو حوزه مستقل
اجتماعی : تصاویر|نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و لارستان
اجتماعی : معرفی نان سنتی محلی لارستان(تپ تپی) در جشنواره ملی نان کشور
اجتماعی : ۱۳ فوتی و مصدوم در حادثه واژگونی خودرو در جاده جهرم به لار
اجتماعی : هشدار؛ کانال ایتا میلاد لارستان هک شده/لینک ثبتنام وام بانک ملی را باز نکنید!!
اخبار ویژه : بروجردی: انگلیس منشأ ادعاهای پوچ درباره جزایر سهگانه است
وا ،این که سه هفته هست داره میاد چطور الان یادتون اومده تبلیغ کنین
بسیار عالی ممنونیم
انشالله که همه ی مشکلات حل میشه
انشالله که اسمان هم مشکلش حل بشه و برگرده ودر کنار شرکتهای داخلی کارش رو ادامه بده ،به نظر بنده شرکتهای خارجی می تونن فعالیت داشته باشن اما فقط در مراکز استان ها ،من شخصا چند روز پیش از شیراز پروازی داشتم به تهران ،شلوغی مسافر بیداد میکرد اما بدونه اغراق باید گفت که فرودگاهه لار واقعا در این فصلها خلوته و صدالبته فصلهای شلوغی فرودگاهه شهرمون رو هم دیدیم ، پس چه بهتر که مسئولان اجازه بدن که شرکتهای داخلی در ایام شلوغی بهره ی کافی رو ببرن که از آن سو در فصلهای خلوتی ضرر نکنند ، شرکتهای عربی که اگر خالی هم بیان بازم باعثه افتخارشونه که توی فرودگاههای ما جولان بدن ، اما شرکتهای داخلی به دلیل تحریم های این چند سال اصلا براشون نمیصرفه که پرواز 150نفره بیادو با هفتاد تا مسافر بره دبی ،
سلام،در جواب شما خانم مریم باید بگم که معلومه شما فقط پروازهای داخلی رو مدنظر دارید،اگه قرار باشه هر شرکتی با بهانه هایی حقوق مردم رو زیر پا بگذاره، یعنی اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده،مگه شرکت آسمان بار اولی بوده که به این فرودگاه پرواز برقرار کرده؟ببینید وقتی شرکتی پروازی برقرار میکنه تمامی جوانب رو برسی میکنه؛مگه این شرکت بعد از برقراری پرواز اونم از بیس(پایگاه تهران) به این که شاید پرواز ها از تهران به لار و بلعکس(با وجود شرکت ایران ایر) با کمبود مسافر روبرو خواهد شد،فکر نکرده بود؟!!!بله ولی چاره ای نبود،چرا؟چون پرواز لار به دبی و بلعکس تقریبا همیشه با تعداد مسافر زیاد روبرو بود، و چون امکان پرواز از پایگاه شیراز همانند گذشته به دلیل کمبود ناوگان و زمینگیری اکثر هواپیماهای این شرکت نبود،ناچار به این کار شد؛ اگر چنین بهانه ای مورد قبول بود سالها پیش شرکت ایران ایر باید پروازها را لغو میکرد،زیرا که تمامی پروازهای این شرکت از تهران به لار و به کویت،قطر و بلعکس میباشد؛از ایرلاین های عربی صحبت کردید،فکر کنم تا حالا تاخیر 24 ساعته را در فرودگاه دبی تجربه نکردید؟!!!بدون هیچ گونه پاسخی،حال اینکه نه تنها پرواز لار بلکه پرواز بندر عباس و شیراز هم دچار این مشکل بود،چرا؟چون یک هواپیما باید تمام این پروازها را به صورت رفت و برگشت انجام میداد و در آخر به پایگاه خود(شیراز) برمیگشت،یا قیمت های نجومی تا یک میلیون یا حتی بیشتر در یک پرواز یکسره از لار یا دبی؛بله اینها اتفاق هایی بود که در زمان نبود رقابت در مسیر لار به دبی رخ میداد؛این بدقولی ها و نادیده گرفتن حقوق مردم این منطقه هیچ چیز بجز ناتوانی این شرکت در رقابت با دیگر شرکت ها نیست؛شاید در جواب بگوبید تحریم،شاید حتی جناب آقای صولتی هم نداند،ولی مگر همین شرکت نبود که به دلیل شروع فعالیت شرکت هواپیمایی آریا،تمامی پروازهای خود را لغو نمود؟ پس مشکل جای دیگریست؛شاید مدیران این شرکت فراموش کرده اند که اولین پرواز بین المللی در تاریخ این شرکت از فرودگاه لارستان انجام شد؛ در آخر از مدیر محترم فرودگاه تقاضا داریم از حق مردم دفاع کنند،اگر قرار است شرکتی ایرانی فعالیت تازه ای داشته باشد،بهتر است از شرکت های توانمند دیگری که با وجود مشکلات فراوان در صنعت هوانوردی کشور،باز هم از ناوگان متعدد و توانمندی خوبی برخوردار اند،به ویژه در مسیر های پر تقاضا برای راه اندازی دعوت به عمل آورند.