هواپیمای مدرن برجامی “AIRBUS 321” با ظرفیت ۲۲۰ مسافر برای مسیرهای تهران و قطر مهمان ثابت آسمان لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل…
هواپیمای مدرن برجامی “AIRBUS 321” با ظرفیت ۲۲۰ مسافر برای مسیرهای تهران و قطر مهمان ثابت آسمان لارستان شد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان؛ براساس اعلام برنامه پروازی ۶ ماهه دوم سال جاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه بین المللی لارستان هر هفته در روز دوشنبه صبح و عصر میزبان هواپیمای ایرباس ۳۲۱ بجای ایرباس ۳۲۰ خواهد بود.
گفتنی است این اقدام در راستای رفاه بیشتر حال مسافرین و افزایش ظرفیت مسافر و بار پروازهای مسیر تهران-لار-قطر و بالعکس صورت پذیرفته است.
قابل ذکر است ظرفیت پذیرش مسافر ۲۲۰، A321، نفر و در A320 ،۱۸۰ نفر خواهد بود.
وا ،این که سه هفته هست داره میاد چطور الان یادتون اومده تبلیغ کنین
بسیار عالی ممنونیم
انشالله که همه ی مشکلات حل میشه
انشالله که اسمان هم مشکلش حل بشه و برگرده ودر کنار شرکتهای داخلی کارش رو ادامه بده ،به نظر بنده شرکتهای خارجی می تونن فعالیت داشته باشن اما فقط در مراکز استان ها ،من شخصا چند روز پیش از شیراز پروازی داشتم به تهران ،شلوغی مسافر بیداد میکرد اما بدونه اغراق باید گفت که فرودگاهه لار واقعا در این فصلها خلوته و صدالبته فصلهای شلوغی فرودگاهه شهرمون رو هم دیدیم ، پس چه بهتر که مسئولان اجازه بدن که شرکتهای داخلی در ایام شلوغی بهره ی کافی رو ببرن که از آن سو در فصلهای خلوتی ضرر نکنند ، شرکتهای عربی که اگر خالی هم بیان بازم باعثه افتخارشونه که توی فرودگاههای ما جولان بدن ، اما شرکتهای داخلی به دلیل تحریم های این چند سال اصلا براشون نمیصرفه که پرواز ۱۵۰نفره بیادو با هفتاد تا مسافر بره دبی ،
سلام،در جواب شما خانم مریم باید بگم که معلومه شما فقط پروازهای داخلی رو مدنظر دارید،اگه قرار باشه هر شرکتی با بهانه هایی حقوق مردم رو زیر پا بگذاره، یعنی اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده،مگه شرکت آسمان بار اولی بوده که به این فرودگاه پرواز برقرار کرده؟ببینید وقتی شرکتی پروازی برقرار میکنه تمامی جوانب رو برسی میکنه؛مگه این شرکت بعد از برقراری پرواز اونم از بیس(پایگاه تهران) به این که شاید پرواز ها از تهران به لار و بلعکس(با وجود شرکت ایران ایر) با کمبود مسافر روبرو خواهد شد،فکر نکرده بود؟!!!بله ولی چاره ای نبود،چرا؟چون پرواز لار به دبی و بلعکس تقریبا همیشه با تعداد مسافر زیاد روبرو بود، و چون امکان پرواز از پایگاه شیراز همانند گذشته به دلیل کمبود ناوگان و زمینگیری اکثر هواپیماهای این شرکت نبود،ناچار به این کار شد؛ اگر چنین بهانه ای مورد قبول بود سالها پیش شرکت ایران ایر باید پروازها را لغو میکرد،زیرا که تمامی پروازهای این شرکت از تهران به لار و به کویت،قطر و بلعکس میباشد؛از ایرلاین های عربی صحبت کردید،فکر کنم تا حالا تاخیر ۲۴ ساعته را در فرودگاه دبی تجربه نکردید؟!!!بدون هیچ گونه پاسخی،حال اینکه نه تنها پرواز لار بلکه پرواز بندر عباس و شیراز هم دچار این مشکل بود،چرا؟چون یک هواپیما باید تمام این پروازها را به صورت رفت و برگشت انجام میداد و در آخر به پایگاه خود(شیراز) برمیگشت،یا قیمت های نجومی تا یک میلیون یا حتی بیشتر در یک پرواز یکسره از لار یا دبی؛بله اینها اتفاق هایی بود که در زمان نبود رقابت در مسیر لار به دبی رخ میداد؛این بدقولی ها و نادیده گرفتن حقوق مردم این منطقه هیچ چیز بجز ناتوانی این شرکت در رقابت با دیگر شرکت ها نیست؛شاید در جواب بگوبید تحریم،شاید حتی جناب آقای صولتی هم نداند،ولی مگر همین شرکت نبود که به دلیل شروع فعالیت شرکت هواپیمایی آریا،تمامی پروازهای خود را لغو نمود؟ پس مشکل جای دیگریست؛شاید مدیران این شرکت فراموش کرده اند که اولین پرواز بین المللی در تاریخ این شرکت از فرودگاه لارستان انجام شد؛ در آخر از مدیر محترم فرودگاه تقاضا داریم از حق مردم دفاع کنند،اگر قرار است شرکتی ایرانی فعالیت تازه ای داشته باشد،بهتر است از شرکت های توانمند دیگری که با وجود مشکلات فراوان در صنعت هوانوردی کشور،باز هم از ناوگان متعدد و توانمندی خوبی برخوردار اند،به ویژه در مسیر های پر تقاضا برای راه اندازی دعوت به عمل آورند.