یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

تجلیل از پیرغلامان؛ حسینیه اعظم مملو از جمعیت

مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی دقایقی پیش (حدود ساعت ۱۹:۱۵) در حسینیه اعظم لار با حضور میهمانان داخلی و خارجی (مداحان و پیرغلامان)، ائمه جماعات و امامان جمعه اهل سنت…

مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی دقایقی پیش (حدود ساعت ۱۹:۱۵) در حسینیه اعظم لار با حضور میهمانان داخلی و خارجی (مداحان و پیرغلامان)، ائمه جماعات و امامان جمعه اهل سنت و تشیع شهرستان های لارستان، خنج و گراش، مردم لارستان و با حضور فعال مسئولین شهرستان و استان

آغاز شد. در ابتدای این مراسم امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان و یکی از دست اندرکاران برگزاری سیزدهمین نشست پیرغلامان حسینی با برشمردن فعالیت دو ماهه ۱۲ کارگروه تخصصی از حجم فعالیت های صورت گرفته سخن گفته و اظهار امیدواری کرد که این نشست به نحو احسن اجرا شود.

در ادامه گروه سرود مصباح الهدی لارستان به هنرنمایی پرداخته و سپس نزار القطری لاری با مداحی “ای شهیدان منا” یاد و خاطره شهدای منا را در فضای ملکوتی حسینیه اعظم طنین انداز نمود. به گزارش خبرنگار میلادلارستان خیل جمعیت به قدری است که دو سالن اصلی و بالکن ها از جمعیت مملو می باشد.

سپس دکتر عاطفی زئیس سیزدهمین نشست پیرغلامان حسینی به بیان تاریخچه برگزاری این اجلاسیه اشاره کرده و از حضور همیشگی مردم در این مراسم سخن گفت.

در حال حاضر امام جمعه خنج در حال سخنرانی می باشد. همچنین پیش از سخنرانی ایشان چند تن از مداحان اهل کشور های هند و پاکستان به قرائت اشعار خویش در مدخ اباعبدالله پرداختند.

خاطرنشان می سازد در این نشست قرار است از ۲۳ نفر از پیرغلامان حسینی تقدیر به عمل آید که در حال حاضر از خانواده ها و نمایندگان بیت حضرت آیت الله العظمی حاج سیدعبدالعلی آیت اللهی، آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان،  حجت الاسلام سیدحسین نسابه امام جمعه موقت لارستان و از جمله خطبای توانمند در معرفی نهضت حسینی، واعظ و خطیب توانمند حجت الاسلام شیخ محمدباقر نخبه الفقهایی، مداح و سدار شهید شعبانعلی عفیفه و مداح بسیجی زنده یاد عبدالرسول معمارزاده تقدیر شده و در ادامه از دیگر پیرغلامان تقدیر به عمل خواهد آمد.

خبرهای تکمیلی در ساعات آتی ارسال می شود.

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 05 اکتبر 2015 ساعت 5:23ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین