جناب مدیر کل محترم راه و شهرسازی… مي دانيم تنها راه مهم منطقه لارستان بزرگ جاده شيراز – جهرم – لار – بندرعباس است كه براساس اطلاعات، روزانه ۹۰۰۰ ماشين…
جناب مدیر کل محترم راه و شهرسازی… مي دانيم تنها راه مهم منطقه لارستان بزرگ جاده شيراز – جهرم – لار – بندرعباس است كه براساس اطلاعات، روزانه ۹۰۰۰ ماشين سبك و سنگين از اين جاده در حال عبور و مرور اند كه از اين تعداد ۴۵ % را خودروهاي سنگين تشكيل ميدهد. مسيري كه روزانه عبور و مرور %۴۵ خودروهاي سنگين را تشكيل دهد مسيري حساس و خطرناك است كه برخي تصادفات درد آفرين در جاده لار – بندرعباس شاهد اين مدعاست كه جز خون جگر خوردن چيزي به دنبال ندارد.
از طرفي ديگر از ۱۰۵ كيلومتر جاده لار – جهرم فقط ۲۷ كيلومتر دوبانده شده يعني حدود ۸۰ كيلومتر باقي مانده. جاده لار – بندرعباس كه حتي يك متر هم در مدت تصدي مسئوليت شما دوبانده نشده ولي براي بعضي جاهاي ديگر علي بركت الله… فعاليت ميكنيد.
آقاي مدير كل شما مثل مسئول فلان اداره نيستيد كه بفرماييد وظيفه من ارائه گزارش دادن به مقامات بالاتر است؛ وظيفه شما پيگيري كامل و اخذ بودجه براي رفع مشكلات و موانع است خودتان توانستيد انجام دهيد نتوانستيد از نماينده و امام جمعه و ديگران كمك بگيريد. آقاي مدير كل اگر دردِ رفع مشكلات را داشته باشيم فرياد ميكشيم ولي اگر مشكلات مردم را مشكل خودمان ندانيم با مسامحه از كنارش ميگذريم.
چندي قبل اعلام شد كه تمام قطعات جاده لار – شيراز (يعني ۸۰ كيلومتر باقيمانده) به مناقصه رفته است. اي كاش قطعه اي از آن، عملياتي شده بود كه مردم اميدوار ميشدند. متأسفانه اكثر مسئولين همين حالت را دارند كه در آمار، حداكثري مينويسند و در عمل، حداقلي هستند . مرحوم علامه اميني (ره) نفْس آدمي را اينگونه معرفي ميفرمايد كه «اسرع شي في الوعده و ابطئه شي في الاجابه » نفس در وعده دادن سريعترين و در عملياتي كردن كندترين است.
شايد در همه ابعاد هم اينگونه نباشد زيرا در شهرستان همجوار، فلان تونل چنان به سرعت پيش ميرود كه گويي نظاميان، جاده نظامي ميكشند، اما به ما كه ميرسند حركتها لاكپشتي است و نبود بودجه و تحريم و گراني و هزاران درد بيدرمان ديگر قطار ميكنند كه در يك كلمه بگويند نه. اگر پول نيست براي هيچ جا نبايد باشد اگر هست براي همه جا بايد باشد.
براي هرچيزي كه نبايد مردم به صحنه بيايند و طومارنويسي كنند پس مسئوليت مسئولان چه معني ميدهد. طبيعي است بايد مردم خواسته هاي خود را به گوش مسئولين برسانند تا در انجام آن تسريع به عمل آيد.
شماها همیشه حسودی شهرستانهای همجوارمیخوریدمیخواهیدفریادبزنیدوطوماربنویسیدمتاسفم براتون با همین کارهاست که تمام بخشها ازشما ناراضی هستند بریدفکری به حال خودتون بکنیددست ازتهدیدوکارهای بچه گانه برداریدیک کمی بزرگ بشید
به اصطلاح اداره کل راه می باشد اما بعضی از ادارات راه در استانها موفق تر عمل می کنند جاده شیراز بندر عباس از طریق لارستان در حوزه اداره کل فارس و هرمزگان کار به خوبی در حال انجام و پیشرفت می باشد اما در حوزه اداره کل راه لارستان یا کار در حالت رکود میباشد یا حرکت لاک پشتی اگر بودجه نبود برای آنها هم نبود پس اگر مدیری نتواند بودجه کسب کند نتوانسته است کارها مدیریت کند و وزیر را به چالش بکشد اب یکجا که بماند می گندد
مدیر کل محترم میبینه لار کسی بر کسی نیست
سلام
متأسفانه هرچی مدیر کل نصیب لار میشه از ترس بالاجبار طرح های شهرستان لامرد را اگه شده با بودجه ناچیز کل منطقه راه اندازی میکنن که مبادا باعث ناراحتی مسولین بلند پایه شهرستان لامرد بشه و مدیر کل محترم و از میز ریاست به کنار بکنند
هزار بارگفتم اینها باید از کانال خلاف پیگیر شود و بس …. راه درست به جواب نمی رسد….
بنده به عنوان نماینده مدیر کل میگم به نام لار
به کام دیگران
مدیر محترم میلاد لارستان چرا تعریف و تمجید رو ثبت میکنی؟
میلا د لارستان با محبوبیت که داری از دست میدی
سلام
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
خدا یار امیری فرمانداراسبق پرتلاش ،قاطع و خستگی ناپذیر که بومی نبود اما بومی تر از ما کمر همت به خدمت به لارستان بست.
درد ما نبودن مدیر کلی است که درد مردم لارستان را لمس کرده باشد
آقای مدیر کل محترم
با سلام و خسته نباشید
شما در مورد چهار خطه نمودن دو تا از پر تردد ترین محورهای حوزه تان یعنی لار بندر و لار جهرم چقدر پیشرفت داشته اید