پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رئیس اداره ورزش لارستان خواستار تأمین زمین برای پیست‌موتورسواری شد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در این جلسه از شهردار و شورای اسلامی شهر لار خواست تا با توجه به نبود پیست تمرینی مناسب و علاقه شدید موتورسواران به…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در این جلسه از شهردار و شورای اسلامی شهر لار خواست تا با توجه به نبود پیست تمرینی مناسب و علاقه شدید موتورسواران به این رشته مفرح ورزشی، یک مکان تمرینی مناسب در محدوده شهرستان به موتورسواران لارستانی اختصاص پیدا کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، شهردار و اعضای شورای شهر و شهرستان با محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست محمدحسن طیبی از حمایت شهردار و شورای شهر به دلیل توجه ویژه به هیئت های ورزشی، واگذاری زمین برای احداث ۴ باشگاه تنیس و ساخت بزرگترین زورخانه کشور و همچنین همکاری در جهت تغییر کاربری ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان لارستان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در این جلسه از شهردار و شورای اسلامی شهر لار خواست تا با توجه به نبود پیست تمرینی مناسب و علاقه شدید موتورسواران به این رشته مفرح ورزشی، یک مکان تمرینی مناسب در محدوده شهرستان به موتورسواران لارستانی اختصاص پیدا کند.

طیبی در ادامه از همکاری های معاونت فرهنگی شهرداری لار در جهت برگزاری جشنواره ها و همایش ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه شهردار و رئیس شورای شهر و اعضای شورا حمایت های همه جانبه خود را از طرح و برنامه های اداره ورزش و جوانان لارستان اعلام کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین