پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

راه‌اندازی “کارگو” یک ضرورت ملموس برای توسعه صادرات استان فارس است

معاون امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی “کارگو” یک ضرورت ملموس برای توسعه صادرات فارس است از حمایت کامل استانداری فارس از سرمایه‌گذاران این بخش خبر داد….

معاون امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی “کارگو” یک ضرورت ملموس برای توسعه صادرات فارس است از حمایت کامل استانداری فارس از سرمایه‌گذاران این بخش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ظفر افشون در نشست خبری به مناسبت روز ملی صادرات با تاکید بر اینکه راه‌اندازی کارگو یک ضرورت ملموس برای توسعه صادرات فارس است اظهار داشت: استانداری فارس آمادگی دارد که در زمینه امور زیربنایی، جانمایی و تامین تسهیلات از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت کند.

وی با بیان اینکه یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شیراز مدت‌ها است که به دنبال راه‌اندازی پایانه صادرات در منطقه ویژه اقتصادی است ولی به دلیل مشکلات متعدد تاکنون نیمه کاره مانده است افزود: مجموعه دولت در استان فارس این آمادگی را دارد که با حمایت زیربنایی و تسهیلاتی یا این طرح مذکور را تکمیل کند یا در جوار فرودگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرستان‌های شیراز، لامرد، لار و جهرم یک کارگو احداث کند.

افشون با بیان اینکه ده‌ها و صدها شرکت تولیدی در فارس، توانایی صادرات دارند اما مشکلات موجود رمق آنها را گرفته است که با رفع این مشکلات باید راه را برای تولید و صادرات آنها هموار کنیم، عنوان کرد: اگر دیپلماسی کشور با تمام وجود در خدمت صادرات غیرنفتی قرار گیرد علاوه بر جهش تولید، واحدهای راکد و نیمه‌تعطیل نیز با حداکثر ظرفیت شروع به فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: ما در اکثر کشورهای جهان دارای سفارتخانه هستیم که باید از این ظرفیت برای توسعه صادرات و بازاریابی محصولات ایرانی استفاده کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راه‌اندازی “کارگو” یک ضرورت ملموس برای توسعه صادرات استان فارس است”

  1. ..... گفت:

    من خیلی متعجبم که سایت میلاد لارستان تو خبرش اول اسم لامرد رو قبل از لار میاره ،واقعا که

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین