جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انجام نخستین عمل موفقیت آمیز  پیوند ساق پا در بیمارستان بیرم

  مدیر داخلی بیمارستان بیرم از انجام نخستین عمل موفقیت آمیز  پیوند ساق پا در بیمارستان بیرم خبر داد. ایوب موالی  در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با…

 

مدیر داخلی بیمارستان بیرم از انجام نخستین عمل موفقیت آمیز  پیوند ساق پا در بیمارستان بیرم خبر داد.

ایوب موالی  در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه یک مریض ۳۶ ساله اهل داراب که در بیمارستان لامرد پذیرش و جهت عمل پیوند به بیمارستان بیرم اعزام شد، اظهار داشت: این بیمار از ناحیه ساق پای راست گلوله خورده بود.

وی با اشاره به اینکه این بیمار بعلت اصابت بسیار شدید به احتمال ۹۵ درصد می بایست پا قطع می شد، افزود: دکتر مقداد قاسمی طی چندساعت عمل جراحی و با گرفتن یک عروق از پای کناری( چپ)  به پایی که احتمال قطع کردن داشت(راست) با عمل موفقیت آمیزی پیوند عروق پای راست، پای بیمار مجددا احیا شد که هم اکنون حال عمومی بیمار خوب است و هر دو پای مریض به درستی کار می کند.

مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم با اشاره به اینکه دکتر مقداد قاسمی جراح عمومی، فوق تخصص عروق، جوان ترین فوق تخصص عروق کشور و از نخبگان علمی است، تصریح کرد: فوق تخصص عروق در جنوب کشور نداریم و فقط در سطح استان در شیراز است که وی ۱۵ روز در بیمارستان نمازی شیراز و ۱۵ روز در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم حضور دارد.

در این خصوص محمدجواد عرفانی زاده رئیس بیمارستان بیرم نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جراحی های بسیار سنگین نظیر پیوند دست و پا، تیرخوردگی، دیالیزی، تصادفی با جراحات شدید که نیاز به جراحی عروق و حراجی های دیگر دارد، در بیمارستان بیرم انجام می شود، گفت: قبل از حضور دکتر مقداد قاسمی در بیمارستان بیرم، می بایست بیماران جهت جراحی های سنگین نظیر موارد فوق به شیراز مراجعه کنند که هم اکنون بیمارستانهای لامرد، لارستان، خنج، اوز، بستک، بوشهر و غیره در بیمارستان بیرم پذیرش می شوند.

وی اضافه کرد: بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در حال حاضر با وجود دکتر قاسمی به قطب جراحی جنوب کشور ( بعداز شیراز)  تبدیل شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین