جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نماینده ویژه رئیس‌جمهور کمبود آب، نداشتن راه و راه آهن را مهمترین مشکلات لارستان،خنج،گراش و اوز دانست

نماینده ویژه رئیس جمهور کمبود آب، نداشتن راه و راه آهن از مشکلات اساسی جنوب فارس و روستاهای این منطقه دانست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم،…

نماینده ویژه رئیس جمهور کمبود آب، نداشتن راه و راه آهن از مشکلات اساسی جنوب فارس و روستاهای این منطقه دانست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری در استانداری فارس با حضور رئیس جمهوری با بیان اینکه با بیان اینکه باید توجه جدی به جنوب استان فارس شود گفت: کمبود آب، نداشتن راه و راه آهن از مشکلات اساسی جنوب فارس و روستاهای این منطقه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح نیمه‌تمام مجتمع ورزشی کارگران لارستان، تامین آب شرب از سد اول سلمان فارسی، احداث دانشگاه فرهنگیان و … از تقاضاهای مردم لار بود و مردم گراش نیز خواستار رسیدگی به تعرفه بالای برق، تکمیل تونل خلیج فارس، بهسازی جاده های روستایی و انتقال آب از سد سلمان فارسی و … بودند که در بازدیدهای امروز از این مناطق مطرح شد.

وی اضافه کرد: تامین مصلای جمعه اهل سنت در خنج از خواسته های مردم این مناطق بود و در حوزه بهداشت و درمان، مردم فارس خواستار تکمیل بیمارستان ها و افزایش تخت های بیمارستانی بودند.

عین‌اللهی با اشاره به مشکلات شهرستان اوز گفت: اختصاص دستگاه سی تی اسکن و مشکلات برق در شهرک صنعتی و تکمیل مخزن و بهسازی شبکه آبرسانی و مشکلات راه و محورهای مواصلاتی نیز از مشکلات شهرستان اوز بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین