جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

تشکیل سریع‌تر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده در شهر لار/از چند دستگی و تشتت در پیگیری‌ها خودداری شود

در بیانیه شماره ۴ کاروان مردمی مطالبه گری لارستان مطرح شد: تشکیل هرچه سریع‌تر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده در شهر لار/از چند دستگی و تشتت در…

در بیانیه شماره ۴ کاروان مردمی مطالبه گری لارستان مطرح شد: تشکیل هرچه سریع‌تر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده در شهر لار/از چند دستگی و تشتت در پیگیری‌ها خودداری شود

حضور کاروان مردمی لارستان در وزارت راه و شهرسازی و رایزنی‌های نمایندگان این جمع منجر به تشکیل کمیته پیگیری اختصاص بودجه و چگونگی هزینه در  این مسیر و نیز تاکید دوباره بر تاسیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مرکز شهرستان لارستان شد.

رایزنی‌های نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز طی روزهای گذشته و امروز نیز با تکیه بر حمایت مردمی این کاروان، موجب تقویت مذاکرات با وزارت‌های نفت و  راه و شهرسازی شد و امیدها برای تسریع روند توسعه مجموعه راه و راهداری بیش از پیش شده است. ضمن سپاس از تمامی مردان و زنان با همتی که با مشقات بسیار در تهران حضور یافتند و نیز تشکر از مسئولانی که این حرکت مردمی را همراهی کردند ذکر چند نکته را ضروری می‌دانیم.

۱- این حرکت مردمی هم در لارستان و هم در تهران با مانع تراشی‌های گسترده و فشارهای بسیار رو به رو بود. در شهر لار مسئولان بلند پایه تا آخرین لحظه سعی در لغو سفر داشتند. در تهران نیز تا ساعت‌ها کسی پاسخگوی ما نبود و اگر پایمردی و همت و حمیت اعضای کاروان نبود مسئولان پاسخگو نمی‌شدند.

۲- حاصل این سفر وعده‌هایی بود که مقرر شد در قالب یک کمیته، پیگیری شود. تسریع ابلاغ نامه وزارت راه و شهرسازی برای تشکیل و آغاز به کار کمیته پیگیری درخواست عاجل کاروان مردمی مطالبه‌گری لارستان است.

۳- تشکیل هرچه سریع‌تر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده در مرکز شهرستان مادر، شهر لار، از درخواست‌های اساسی این کاروان مردمی بود و هست. مانع‌تراشی‌ها و شیطنت‌ها از سوی هیچ مقامی اراده ما را برای مطالبه این امر اساسی سست نخواهد کرد.

۴- با خبر شدیم که امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ جلسه با حضور جمعی از مسئولان چهار شهرستان در وزارت راه و شهرسازی برگزار شده است. ضمن سپاس از پیگیری‌های مسئولان محترم لازم است  از چند دستگی و تشتت در پیگیری‌ها خودداری  شود. اداره کل راه و شهرسازی لارستان با تشکیل کمیته مصوب شده در روز شنبه پیگیری امور را به عهده خواهد گرفت.

۵- کاروان مردمی جاده مرگ از این پس با تغییر نام با عنوان” کاروان مردمی مطالبه گری لارستان” شناخته خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تشکیل سریع‌تر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده در شهر لار/از چند دستگی و تشتت در پیگیری‌ها خودداری شود”

  1. سپاس از کاروان. لارستان گفت:

    احسنت به همت مردمی این کاروان پیشنهاد میشود این کمیته دایمی باشد. تا ارتقای سیاسی لارستان را دنبال کند و نگذارند بیش از این لارستان بزرگ را کوچک وتفکیک نمایند وتا لارستان بزرگ. استان نشود هیچگونه تفکیکی انجام نگردد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین