جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

اهداف و نیات آقای مهربان لارستان چه بود؟+بازخوانی پیام مهم رهبری و آینده نگری آقا

 ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ بود که لارستان در غم از دست دادن پدر مهربان خویش به سوگ نشست. فقدان حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی(ره) برای مردم لارستان بزرگ خسارتی است…

 ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ بود که لارستان در غم از دست دادن پدر مهربان خویش به سوگ نشست. فقدان حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی(ره) برای مردم لارستان بزرگ خسارتی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای “باید به توفیق الهی و با تعقیب نیات و اهداف ایشان جبران گردد“.

با هم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را همزمان با سالروز رحلت امام جمعه بزرگ لارستان مرور نموده و سپس به ذکر خاطره ای از بزرگ بینی و آینده نگری حضرت آقا در انتخاب امام خامنه ای می پردازیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت‌اللهی رحمة‌الله‌علیه را به عموم علماء و روحانیون و مردم عزیز استان فارس بخصوص اهالی مؤمن و غیور خطه‌ی لارستان و بالاخص به خاندان مكرم ایشان و به بیت رفیع آیت‌اللهی و وابستگان آنان تسلیت عرض می‌كنم.

 

آن عالم بزرگوار كه همچون گذشتگان عالی مقام این بیت شریف، ملجاء و مرجع امور دینی و اجتماعی و سیاسی مردم آن سامان بوده و عمر با بركت خود را در خدمت به دین و دنیای مردم سپری كرده‌اند، بی شک یكی از اركان مردمی نظام جمهوری اسلامی در آن خطه بودند و فقدان ایشان خسارتی است كه باید به توفیق الهی و با تعقیب نیات و اهداف ایشان جبران گردد، انشاءالله.

از خداوند متعال نزول رحمت و بركات الهی را بر روح این عالم ربانی مسألت می‌كنم و صبر و اجر بازماندگان محترم را خواستارم.

سید علی خامنه‌ای
۲۰ خرداد ۱۳۹۱

============

چهار یا سه روز قبل از ارتحال حضرت امام (رضوان الله علیه) . یکی از بزرگان روحانیت از تهران برای انجام ماموریتی به لار آمده بودند. بعد از ظهر خدمت حضرت آقا (آیت اللهی) رسیدند، صحبتی شد و این روحانی خطاب به آقا گفتند : آقا، امام حالشان وخیم است، تکلیف بعد از امام چه می شود؟ خدا به دادمان برسد.

مرحوم آقا، دستانشان را بر پیشانی گذاشتند؛ یک لاحول و لا قوه الا بالله گفتند و یک دفعه فرمودند : (حضرت آیت الله آقا سید علی خامنه ای)

نه مجلس خبرگان تشکیل شده بود، امام هم در قید حیات بود، ایشان پیش بینی کردند که بهترین فرد آیت الله خامنه ای می باشند برای رهبری.

============

 

 سوال مهم این که اهداف و نیات آقای مهربان لارستان چه بود که رهبری معظم انقلاب این گونه به صراحت بیان می دارند: “فقدان ایشان خسارتی است كه باید به توفیق الهی و با تعقیب نیات و اهداف ایشان جبران گردد”؟! در این زمینه کمی تامل نماییم….

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین