پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجهیز و ساخت همراه سرای بیمار در گراش

نیک اندیشان و خیرین در شهرهای جنوبی فارس همواره و در همه فراز و فرودها و سختی ها و دشواری های اقتصادی و در این شرایط محدودیت های منابع مالی…

نیک اندیشان و خیرین در شهرهای جنوبی فارس همواره و در همه فراز و فرودها و سختی ها و دشواری های اقتصادی و در این شرایط محدودیت های منابع مالی همراه مردم و دولتمردان و دستگاه های مختلف اجرایی برای گره گشایی از مشکلات مردم و رونق و آبادانی این منطقه هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، بی گمان نقش و ردپای خیرین منطقه جنوب فارس در هر عرصه و صحنه ای که ضرورت حمایت و پشتیبانی های مردمی وجود داشته به وضوح پیدا است؛ البته حوزه درمان و سلامت یکی از صحنه ها و بخش های مورد توجه و اهتمام جدی برای ورود خیرین و پشتبانی آنها در این خطه از کشورمان و به ویژه شهرستان گراش بوده است.

تاکنون میلیارد ها تومان از سوی خیرین گراشی در ساخت و تجهیز پروزه های مربوط به حوزه سلامت و ارتقای سطح کیفی خدمات درسطح مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان امیرالمونین علی (ع) گراش هزینه شده است.

ساختمان همراه سرای بیمار در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) این شهرستان که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز شده بود به همت خانواده نیک اندیش مرحوم حاج رضا فدایی تکمیل و تجهیز شد.

عبدالرضا افشار مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش روز چهارشنبه گفت: تاکنون برای ساخت و تجهیز این ساختمان افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به همت این خانواده نیک اندیش و برای رفاه حال همراهان بیماران هزینه شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش گفت: همچنین مبلغ هفت میلیارد ریال از سوی دولت و دانشکده علوم پزشکی گراش برای تجهیز این همراه سرا هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در آغازین روزهای سال ۱۴۰۱ نیز همچنین مبلغ هشت میلیارد ریال دیگر به همت این خانواده و برای تجهیز طبقه دوم ساختمان به حساب موسسه خیریه بیمارستان امیرالمونین علی (ع) شهرستان گراش پرداخت شد. “همراه سرای بیماران” بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش واقع در بلوار شهدا، پشت بازارچه مرکزی قرار دارد.

او گفت: مساحت زیربنای این ساختمان یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و در دو طبقه است و شامل ۲۰ سوئیت، ۶ سالن، نمازخانه و اتاق نگهبانی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین