جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

همه مدارس دولتی و غيردولتی از ١٤ فروردين کاملا حضوری خواهد بود

آموزش و پرورش لارستان در اطلاعیه ای اعلام کرد:همه مدارس دولتی و غيردولتی از ١٤ فروردين کاملا حضوری خواهد بود و از این تاریخ کلاس‌های مجازی برگزار نخواهد شد. شوراي…

آموزش و پرورش لارستان در اطلاعیه ای اعلام کرد:همه مدارس دولتی و غيردولتی از ١٤ فروردين کاملا حضوری خواهد بود و از این تاریخ کلاس‌های مجازی برگزار نخواهد شد.

شوراي معاونين آموزش و پرورش لارستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده طبق دستور ستاد ملی مبارزه با كرونا در جلسه ششم فروردين ١٤٠١ فعاليت‌های آموزشی تمامی مدارس كشور از ١٤ فروردين بايد به شيوه كاملا حضوری انجام شود. لذا با توجه به مصوبه مذكور و تأكيد مدير كل محترم آموزش و پرورش فارس همزمان با سراسر كشور مدارس لارستان از روز يكشنبه مورخ ١٤٠١/١/١٤ به‌صورت حضوری بازگشايی می‌شوند.

در این اطلاعیه به آماده‌سازی مدارس جهت برگزاری كلاس‌ها به‌صورت تمام حضوری، تنظيم برنامه هفتگی كلاسی بر مبنای ايّام قبل از شيوع ويروس كرونا و اطلاع‌رسانی به معلمان و دانش‌آموزان، ارتقای شاخص‌های بهداشتی به‌ويژه تأكيد بر تهويه مناسب كلاس‌ها و استفاده از ماسک و واگذاری مسؤليت سرويس مدارس به مدارس و انجمن اوليا و مربيان تاکید شده است.

طبق این اطلاعیه از تاريخ ۱۴ فروردین‌ماه كلاس‌های مجازی يا تلفيقی برگزار نخواهد شد و بازرسان استانی و شهرستانی از اولين روز بازگشايی در مدارس بازدید به عمل می‌آورند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین