سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شهرداری لار پیشگام در استقرار میز خدمت در استان فارس

شهرداری لار به عنوان شهرداری پیشگام در استان فارس قریب به دو ماه است که نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نموده است.

نواز شریفی لاری شهردار لار با بیان اینکه شهروندان نباید در انجام کارها درگیر پیچ و خم های اداری شوند، گفت: در این راستا شهرداری لار به عنوان شهرداری پیشگام در استان فارس قریب به دو ماه است که نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نموده است.

به گزارش  ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ نواز شریفی لاری، افزود: شهروندان از حق اداره شایسته امورکشور بر پایه قانون‌مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردارند و رعایت این حقوق توسط مدیران و کارکنان الزامی است.

 وی با بیان اینکه مدیران و کارمندان دستگاه اجرایی خدمتگزاران مردم هستند، گفت: شهرداری‌ها در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته‌های شهروندان است.

شهردار لار با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های ارتباطی شهرداری با شهروندان ارتباط بی‌واسطه و رو در رو است؛ افزود: ایفای مطلوب وظایف محوله توسط شهرداری، مهمترین ابزار افزایش اعتماد اجتماعی برای ایجاد حس رضایت در بین شهروندان و از زمینه‌های اصلی جلب مشارکت‌های مردمی است.

شریفی لاری ادامه داد: در این مسیر نباید شهروندان درگیر پیچ و خم روندهای اداری شوند؛ بنابراین میز خدمت می‌تواند به عنوان حلقه واسط کارآمد، عمل کند.

نواز شریفی لاری شهردار لار با اشاره به مزایای مختلف که میز خدمت در صورت اجرای اصولی و هدفمند برای سازمان ارائه دهنده دارد، افزود: ارتقای رضایتمندی شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع از طریق تسریع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به آنها در کمترین زمان ممکن؛ ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از سرگردانی مردم در واحدهای مختلف شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری و همچنین بهبود فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و کاهش مسیر حل‌وفصل آنها؛ تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت‌شهری و گسترش ارائه خدمات از مهمترین مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

سید کامران علوی  روابط عمومی شهرداری لار

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین