پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس: کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس تشکیل میشود؛ جایگاه فارس باید ارتقا یابد

استاندار فارس با بیان اینکه تمرکز باید بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد از تشکیل کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس خبر داد و با اشاره به…

استاندار فارس با بیان اینکه تمرکز باید بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد از تشکیل کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس خبر داد و با اشاره به گزارش امنیت سرمایه گذاری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: رتبه‌ استان در این مقطع جایگاه بیست و پنجم است که باید ارتقا یابد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا محمد هادی ایمانیه با تأکید بر تجزیه و تحلیل رتبه امنیت سرمایه گذاری استان، خواستار شناسایی شاخص های مرتبط و تفکیک وظایف دستگاه های اجرایی در راستای ارتقا این رتبه شد.

نماینده عالی دولت در فارس دستور داد تا معاونت امور اقتصادی استانداری طی دو هفته نسبت به ارائه پیشنهادات عملیاتی اصلاح درصد مصارف به منابع بانک‌ها و تسهیلات بلند مدت با کوتاه مدت اقدام نماید.

ایمانیه با بیان اینکه فقط به ارائه گزارش اکتفا نشود، گفت: پیشنهاداتی در حد توان استان طرح گردد تا ساماندهی مناسب انجام شود. برای بهبود فضای کسب و کار از تجربیات استان‌های برتر استفاده شود و باید نگاه بدبینی در سرمایه گذاری استان فارس تغییر کند.

نماینده عالی دولت در فارس عملکرد و همراهی بانک ها در استان ها را مورد مقایسه قرار داد و اظهار کرد: با تغییر مدیران بانک‌هایی که در راستای سرمایه گذاری و اشتغال، ریسک پذیر نیستند تلاش خواهد شد دیدگاه کار آفرین ها تغییر نماید.

استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه پنجره واحد برای رفع مشکلات مجوزهای صنایع و بنگاه های اقتصادی ایجاد شده است، گفت: در صورت ضعف در پنجره واحد اطلاع دهید تا مورد تقویت قرار گیرد.

ایمانیه دستور داد تا برای بررسی چگونگی اعطای وام به واردکنندگان کالاهای اساسی و نهاده های دامی «کمیته ویژه دریافت تسهیلات» تشکیل شود تا با تجمیع و احصا تمامی ظرفیت ها و منابع، گامی مهم در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان استان برداشته شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استاندار فارس: کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس تشکیل میشود؛ جایگاه فارس باید ارتقا یابد”

  1. دانشجوی اقتصاد. لارستانی گفت:

    استانداران قبلی هم اینگونه مطالب وصحیتها میکردند منتها آدم فراموش می کند اما همه این مطالب مقطعی ودر حد صحبت می ماند سرمایه گذاری در شرایط سالم اقتصادی. اتفاق می افتاد ودر دوران تلاطم ونابسامانی اقتصادی. کمتر. سرمایه گذاری. ریسک می کند. این قانون اقتصاد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین