سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37
2 درخواست امام جمعه از شهردار و شورای شهر لار

لزوم ایجاد حلقه نخبگانی در مدیریت شهری و ایجاد سالن اختصاصی ورزش بانوان

دو درخواست مهم خطاب به استاندار فارس تا تامین بودجه ساخت چند پل توسط خیرین و لزوم ایجاد حلقه نخبگانی در مدیریت شهری از جمله موارد مورد بحث دیدار مدیران…

دو درخواست مهم خطاب به استاندار فارس تا تامین بودجه ساخت چند پل توسط خیرین و لزوم ایجاد حلقه نخبگانی در مدیریت شهری از جمله موارد مورد بحث دیدار مدیران شهری با امام جمعه لار بود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ ئبه مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، شهردار لار به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر با امام جمعه لارستان دیدار کرد. درابتدای این دیدار  رئیس شورای اسلامی شهر لار گزارشی از سفر اخیر استاندار فارس به لارستان ارائه کرد.

زینل قنبری با بیان اینکه لیستی از مطالبات مردم و مسئولین منطقه را با استاندار فارس درمیان گذاشته، گفت: دو موضوع ارتقای دانشکده علوم پزشکی و ایجاد اداره‌کل راهداری، در صدر این مطالبات بوده است.

در ادامه نواز شریفی لاری شهردار لار نیز ضمن قدردانی از همدلی‌ امام جمعه لارستان با مدیران شهری، به بیان گزارشی از عملکرد هفت ‌ماهه شهرداری پرداخت.

شهردار لار گفت: پیگیری برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به خسارات سیل دی ‌ماه سال گذشته، تلاش برای تحقق بودجه پیش‌بینی شده امسال، مشارکت با نیک ‌اندیشان برای ساخت چند پلِ ضروری در شهر، آغاز ساخت پارک جنب حسینیه قمر بنی‌هاشم، زشتی‌زدایی از سطح شهر و تاکید بر اطلاع‌ رسانی بهتر و بیشتر، ازجمله مهمترین کارهایی است که در این مدت انجام شده است.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر لار نیز موارد و درخواست‌هایی را مطرح کردند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام‌ جمعه لارستان ضمن قدردانی از حضور مدیران شهری، با تاکید بر اهتمام مدیران شهری به حفظ امیدواری مردم در اجرای برنامه ها و طرح ها، افزود: انجام طرح‌های عمرانی و رفاهی به ایجاد و افزایش این امید کمک می‌کند.

وی  به استفاده از نخبگان جوان و ایجاد حلقه‌های نخبگانی در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: این اقدام علیرغم استفاده از توان جوانان نخبه؛ باعث می‌شود با مشکلات به صورت عالمانه برخورد شده و امیدآفرینی را به دنبال داشته باشد.

در پایان امام جمعه لار  به بیان درخواست های مردمی از مدیریت شهری پرداخت که ایجاد یا اختصاص یک سالن ورزشی مخصوص بانوان برای سپری کردن مناسب ‌تر اوقات فراغت آنها، از مهمترین این درخواستها بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین