یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
قابل توجه اداره صمت و مجتمع آموزش عالی لارستان:

ایجاد کلینیک صنعت در لارستان به کجا انجامید؟!

ایجاد کلینک صنعت موضوعی که نیاز آن در لارستان احساس می شود. به گزارش میلاد لارستان، بهمن ۹۳ بود که معاون وقت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران…

ایجاد کلینک صنعت موضوعی که نیاز آن در لارستان احساس می شود.

به گزارش میلاد لارستان، بهمن ۹۳ بود که معاون وقت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سخنانی با بیان اینکه کلینیک‌های صنعت در سراسر کشور به‌منظور تقویت و حمایت از صنایع راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: در این کلینیک با استقرار اساتید دانشگاه و شرکت‌های مشاوره‌ای ضمن عارضه‌یابی واحدهای صنعتی برای برون‌رفت واحدها از مشکلات و نیز ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات واحدها و ارتقای بهره‌وری مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

دو سال  در تیرمان ۹۵ بعد ابراهیم زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان در گفتگویی با میلاد لارستان یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانسته  و اظهار داشت: می توان با ایجاد هماهنگی بین کارگروه های  شورای اقتصاد مقاومتی موضوع ایجاد کلینیک صنعت در لارستان را جامه عمل پوشاند.

وی در آن زمان بیان داشت: در کلینیک صنعت، می توان بانک اطلاعاتی از متخصصین مرتبط با صنعت در زمینه های مختلف فنی، مهندسی، بازاریاب، مدیر فروش، حسابدار و غیره را تهیه کرد و در هر جایی که صنعتگران به آنها نیاز داشته باشند، از علم و تجربه متخصصین استفاده کنند.

همچنین با یک بررسی کوتاه در وظایف و اهداف گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت در مجمتمع آموزش عالی لارستان به طور صریح در خصوص ” راه اندازی کلینیک تخصصی صنعت” سخن گفته شده و آن را یکی از وظایف این گروه معرفین نموده است.

با گذشت حدود ۶ سال از سخنان رئیس اداره صمت لارستان و بیان این موضوع در  وظایف مجتمع اموزش عالی لارستان  هنوز  این امر محقق نشده و ایجاد کلینیک صنعت در لارستان عملیاتی نشده است.

لذا شایسته است روسای اداره صمت و مجتمع آموزش عالی لارستان در این خصوص پاسخ مناسب را ارائه نمایند که چه اقداماتی در این زمینه صورت پذیرفته است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین