جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

تاکید سرپرست جدید شهرداری لار بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

سرپرست جدید شهرداری لار بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری از جمله پل ورودی کوی گاله و زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع) که با مشارکت بنیاد نیک اندیشان…

سرپرست جدید شهرداری لار بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری از جمله پل ورودی کوی گاله و زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع) که با مشارکت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان ساخته شده، تاکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، ابوالفضل سعیدی حقیقی با اشاره به وضعیت اقتصادی و درآمد کم شهرداری ها گفت: باید تا حد توان از هزینه ها جلوگیری کرد.

زیبا سازی شهری و اجرای برنامه های فرهنگی در ایام عید نوروز از دیگر موضوعاتی بود که سرپرست جدید شهرداری لار در این جلسه بر آن تاکید کرد.

در ادامه، مسولین واحدها نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ابوالفضل سعیدی حقیقی کارشناس ارشد مدیریت دولتی با سابقه ۲۰ سال کار در شهرداری لار، در جلسه دو روز گذشته شورای اسلامی این شهر، با اکثریت آرا به عنوان سرپرست جدید این مجموعه انتخاب شد.

پیش از این و همزمان با بازنشستگی نواز شریفی لاری به عنوان شهردار لار در ۳۰ آبان سال جاری، رامین موحدی از کارمندان این مجموعه به مدت سه ماه سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشت.

ابوالفضل سعیدی حقیقی‌؛ سابقه مدیر روابط عمومی شهرداری لار، مسئول دفتر شهردار، رئیس اداره درآمد، رئیس کمیته سرمایه‌گذاری شهرداری و رئیس کمیته درآمد این مجموعه را در کارنامه خود دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین