جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تعطیلی تنها واحد صنعتی پرورش مرغ تخمگذار در لارستان

کارشناس طیور و زنبور عسل جهاد کشاورزی لارستان از تعطیلی تنها واحد صنعتی پرورش مرغ تخمگذار بدلیل نوسانات قیمت ارز و کمبود نقدینگی مالک خبر داد. ساغر رحیمی‌فرد در گفت‌وگو…

کارشناس طیور و زنبور عسل جهاد کشاورزی لارستان از تعطیلی تنها واحد صنعتی پرورش مرغ تخمگذار بدلیل نوسانات قیمت ارز و کمبود نقدینگی مالک خبر داد.

ساغر رحیمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه در لارستان یک واحد صنعتی پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه و ظرفیت تولید سالانه ۵۱۰ تن تخم مرغ وجود دارد، اظهار داشت: این واحد به دلیل نوسانات قیمت ارز و کمبود نقدینگی مالک، از ابتدای سال تا کنون، تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه در زمان فعالیت این واحد تخم مرغ تولیدی علاوه بر مصرف در شهرستان لارستان، به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس، قشم، کیش و بندرلنگه نیز ارسال می‌شد، تصریح کرد: در صورت فعالیت این واحد پرورشی در حدود ۱۵ نفر در بخشهای مختلف تولید و بسته بندی این واحد مشغول به کار می‌شوند.

کارشناس طیور و زنبور عسل جهاد کشاورزی لارستان درباره شرایط راه‌اندازی واحد تخمگذار، داشتن امکان تامین آب از منابع پایدار را شرط اولیه برای راه اندازی یک واحد پرورشی دانست و اضافه کرد: شرایط اخذ تسهیلات در هر سال تابع قوانینی است که از سوی وزارتخانه ابلاغ می‌شود.

وی یادآور شد: در صورت اعلام از سوی وزارت جهادکشاورزی و در صورت طی مراحل صدور مجوز از سوی نظام مهندسی کشاورزی ، اخذ تسهیلات در این زمینه منوط به داشتن پیشرفت فیزیکی طرح است.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین