جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 تیم امید قیصریه لار قهرمان جام فوتسال نوجوانان در گراش

تیم امید قیصریه لار قهرمان جام فوتسال نوجوانان در گراش شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، مسابقات فوتسال نوجوانان زیر ۱۴ سال با حضور ۹ تیم در…

تیم امید قیصریه لار قهرمان جام فوتسال نوجوانان در گراش شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، مسابقات فوتسال نوجوانان زیر ۱۴ سال با حضور ۹ تیم در سطح منطقه، در سالن شهید مشتاقی برگزار شد. تیم امید قیصریه لار قهرمان این رقابت‌ها شد.

در این دوره تیم‌های پرسپولیس لار، آیت کورده، ذوالفقار،خلیج‌فارس، هلال احمر، پرسپولیس نوین، امید قیصریه لار، توحید کرمستج و شاهین، طی ۳ روز با هم رقابت کردند.

تیم امید قیصریه لار توانست با غلبه بر ذوالفقار گراش به مقام قهرمانی این مسابقات برسد، همچنین تیم‌های آیت کورده و توحید کرمستج به صورت مشترک به مقام سوم در این رقابت‌ها دست یافتند.

تیم توحید کرمستج به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد و دانیال عبدالهی از تیم ذوالفقار به عنوان آقای گل، مهیار خرم‌مکان از تیم امید قیصریه به عنوان بهترین بازیکن و آرش کماندار از تیم قیصریه لار به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شدند.

این مسابقات با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه گراش، پایگاه مقاومت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، هیات فوتبال شهرستان گراش و مدرسه فوتبال ذوالفقار برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین