سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رقابت ۵۰ تنیس‌‌باز دختر نونهال ایران در لارستان+تصاویر

  رییس هیأت تنیس‌روی میز لارستان از معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس‌روی میز نونهالان دختر کشور که به میزبانی شهر لار برگزار شد، خبر داد. محسن قربان در گفت‌وگو با…

 

رییس هیأت تنیس‌روی میز لارستان از معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس‌روی میز نونهالان دختر کشور که به میزبانی شهر لار برگزار شد، خبر داد.

محسن قربان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه برای نخستین‌بار مسابقات کشوری تنیس‌روی میز به میزبانی لارستان برگزار شد، اظهار داشت: این میزبانی با نگاه مثبت رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران پس از مشاهده امکانات و ظرفیت‌های موجود در لارستان رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور به مدت ۲ روز در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها در سالن تازه تأسیس آکادمی بین‌المللی تنیس‌روی میز شهر لار برگزار شد.

رییس هیأت تنیس‌روی میز لارستان با اذعان به اینکه در این مسابقات ۵۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور شرکت داشتند، اضافه کرد: در این بازی‌ها ۶ تنیس‌باز لاری حضور داشتند.

وی از میزبانی لارستان در سال آینده در بازی‌های نوجوانان و جوانان کشور خبر داد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ اردوی تیم ملی جوانان در لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در لارستان، مهرسا رضایی‌نور از همدان قهرمان شد، النا ناظری از کرمانشاه به مقام نائب قهرمانی رسید و سوگند نوروزی از فارس و لیانا سلطانی آذربایجان شرقی به طور مشترک دست یافتند.

گفتنی است؛ آکادمی بین‌المللی تنیس‌روی میز لارستان طی روزهای اخیر و با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی دولت و خیرین احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.

 

تصاویر علی یگانه لاری را در ادامه  می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین